Mack10 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Søndag 13.Mai er det igjen tid for den årlige tradisjonen som har vært i Bergen (Laguneparken) noen gode år nå og regner med de fra Bergen som kan stiller her!! Så satser vi på fint vær og masse fine biler og jenter Velkommen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 hey,legg ut bilder etter eventen da! blir sikkert bra det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Kommer for første gang iår faktisk ! Dog ikke med bimmeren :/ Får satse på godvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Klart det blir godvær!! Det er jo Bærgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg kommer:) må ALLTID på vårmønstringen, selv om været som oftest ikke har vært helt det store.. Hva syntes folket at kravet til bil/stand bør være for å stille ut..? Det skal jo være en vårmønstring og for alle, ser jo mange biler hvor jeg har tenkt at kan de stille ut så kan jeg og, men har liksom ikke vurdert å hive bilen inn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Eg kommer mest sannsynlig på søndag, tenker og stille ut bilen sammen med klubben (bmwccn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 når på dagen starter dette treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 10-15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Alle klare nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Skal begynne gjøre bilen klar NU! Ble oppringt idag og innvitert til å stå på stand med BMWCCN, det var jo hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Er klar jeg også. Bilen er nyvasket og skal få seg et lag med turtle før den kjøres ut av garasjen i morgen. Vi snakkes BMWpower: Er det din bil som etterlyses her? http://www.f2f.no/index.cfm?pageID=267& ... Messages=y Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Er klar jeg også. Bilen er nyvasket og skal få seg et lag med turtle før den kjøres ut av garasjen i morgen.Vi snakkes BMWpower: Er det din bil som etterlyses her? http://www.f2f.no/index.cfm?pageID=267& ... Messages=y Ja, det er det visst... Jeg får være snill og gi lyd fra meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei, Ja det var en fin fin dag på vårmønstringen i dag og ikkje minst godt oppmøte i stand til bmwccn, ellers mye folk og fint vær Noen andre av dere som hadde bilen på stand til bmwccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg var på standen i alle fall med en og en tredjedels bil (se sig). Fin bil du har BMWpower, og det fikk du vel et bevis på også i dag om jeg ikke tar feil? Mye fine biler på BMWCCN standen forøvrig også! Kommer et par bilder fra meg senere, men tok ikke mer enn ca 10 bilder totalt tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaws Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 eg hadde den flamme lakkerte e36 325i som stod der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå