Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva slags dimensjon er de på?

8.5 18" og 10 18".

tenker litt på sånne selv, kjøper jeg til min 520 E34 så blir det sansynligvis 225 40 18 og 255 35 18.

Eller så kjøper jeg meg en E39 og setter de på :D

Skrevet

Får de i 17" også. Mistenker at de på bildet er 17", siden det ser ut til å være en del dekk, på tross av at de står på en E36. Men vær obs på at de ikke er lovlige på E36 (feil innpress). Det er felger til 5/6/7/8-serie.

Skrevet
Får de i 17" også. Mistenker at de på bildet er 17", siden det ser ut til å være en del dekk, på tross av at de står på en E36. Men vær obs på at de ikke er lovlige på E36 (feil innpress). Det er felger til 5/6/7/8-serie.

Er ikke lovlige på e34 heller,veit ikke om det gjeller 8.5 felgen oxo men vaffal 10" blei ikke godkjent av BS i tønsberg

Skrevet

hva slags impress er standard på e36?

hva kan man gå ned til?

ønsker det kant i kant.

det så virkelig gromt ut med disse på e36.

noen som vet om noe som går kant i kant og uten at man må begyne å valse og sånn?

Skrevet
hva slags impress er standard på e36?

hva kan man gå ned til?

ønsker det kant i kant.

det så virkelig gromt ut med disse på e36.

noen som vet om noe som går kant i kant og uten at man må begyne å valse og sånn?

Tror det er ET 42 som er originalt på e36. Biltilsynet har en differeanse på 7.5. Du kan gå ned til et innpress på 34.5 eller 49.5 visst du vil ha det godkjent.

Skrevet

har slike på min e36 og de passer helt perfekt hvis du vil ha de til å fylle hjulbuen så mye som mulig.

Har bare 5cm kant da.. 17x8" med ET35

Skrevet

Er ikke lovlige på e34 heller,veit ikke om det gjeller 8.5 felgen oxo men vaffal 10" blei ikke godkjent av BS i tønsberg

Skal være lovlige til e34, når en kjøper disse nye skal man få med tuv papirer på at det er lovlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...