///MoePower Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Ja, nå må ting skje, før vårparten løper ut! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Skjelseth Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Avdeling BMWCCN Troms hadde gjort seg Der er vi enig! En avdeling for hele Troms..Mer lønnsomt siden det blir flere medlemmer! det var tanken ja Håper noen gidder å ta ansvaret for å sparke i gang noe sånt nå da.. Trivelig å lese at det er folk som vil dra i gang en avdeling i Troms. For en del år siden var det nesten så man klarte det. To ganger var det innkalt til oppstartsmøte, signaturer innsamlet (10 stk minimum) og et interimsstyre valgt. Begge gangene sviktet det dessverre da papirene aldri ble sendt til styret i BMWCCN. Hadde disse blitt mottatt, hadde nok Troms hatt en egen avdeling i mange år nå. Jeg har selv vært mange ganger i Tromsø, og ser helt klart potensialet i denne byen. Ellers i fylket kjører det jo også mange BMWer. Kan også nevne at Trondsen Bil alltid har vært imøtekommende vedr. oppstart av avdeling. Husker jeg rett, var det nettopp i deres lokaler møtene ble holdt. Ta kontakt med styret i BMWCCN for veiledning til oppstart av avdeling! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Velkommen til bimmers Geir... ... Og for de som ikke er klar over hvem Geir Skjelseth er kan jeg fortelle at han er mangeårig medlem av BMWCCN, tidligere president i klubben og nå redaktør av klubbens flotte medlemsblad/magasin "Fahrfreude"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Når det kommer til evnt oppstart av egen bmwccn avd er det noe som virkelig trengs her oppe, og vil vært posetivt med tanke for alle som klager på at de ikke får valuta for medlemsgebyret. Ang treffe som jeg håper blir den 27. lurer jeg på om noen har ringt jekta e.l. og kan bekrefte dette, el om noen evnt vil ta på seg ansvaret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Nå er det bare 1 uke igjen til den 27`ende Vi burde gjøre noe snart. Lag en avstemming med de 5 søndagene nærmest fremover så lar vi flertallet avgjøre dato, deretter kan vi gå litt mer inn på et program, når ting skal skje den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swoop Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 jeg er ihvertfall med den 27, da dette passer best for meg...er på øvelse den 3 juni. har også fått meldt meg inn i bmwccn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Virker som om det ikke blir noe bimmertreff i Tromsø?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Ser nesten dårlig ut dette ja, noen som har ringt jekta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Ingen tromsø-treff nei Kan ikke noen ringe jekta så tar vi det bare den 27`ende..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg ringer jekta nå innen 1 time fra skrivende stund, så skal jeg oppdatere dere senere i dag! MEN, jeg forslår at vi tar treffet uansett! Får vi ikke lov å stå utenfor jekta ordner vi bare utenfor elkjøp eller noe. Dette skal ordne seg. Siste løsning blir å dra en plass hvor vi ikke hører om lov Han som eier elkjøp bygget har selv 07 X3 3.0d og kommer ikke til å si nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Høres flott ut Har holdt på i sola i dag å klargjøre bilen littegrann for veien, så dette her får ikke lov å slå feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 fikk du noe svar krza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Men da møtes vi på den 27 uansett hva som skjer? Spread the word =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 27`ende er det treff ja Som JKJ sa, spre ryktet! Foreslår i tillegg en form for systematisk oppstilling, og i allefall for min del, så er det av ønske med felleskjøring et eller annet sted, f.eks vollan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå