sondre Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Nå har BMW også kastet seg på denne bølgen: Bærbar BMW >> Acer stiller nå sterkere i konkurransen om mine pc-kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 haha da kan du kanskje begynne å kalle deg en ordentlig bmw idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Pokker, jeg som akkurat har kjøpt ny pc... Kunne tenkt meg den der. Men hvor er rondellen? Vil jo ha den på=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Vil vel ikke si at det var så veldig mye som får en til å tenke at det der har noe med Bmw å gjøre. Burde vel hatt rondellen ja, på samme måte som Ferarri-logoen de har på tilsvarende produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Rondelen får vi vel kjøpe på delelageret og klistre på selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Tipper det eneste som er BMW på den er BMW theme i windows ellno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Ah, sånn skal jeg ha, nå jeg skal bytte ut denne Acer'n jeg bruker nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 gudd å teit må jo gjøre det gjennomført vis det skal bli noe! og iallefall ikke ha acer som merke, værste søpple som blir laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 hvor er rondel'en eller noe annet som kan minne om bimmeR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 *Bilder som fungerer* Null rondell... Ferrari får merke sitt på, men ikke bmw... jadda.. Dømt til å bli en taper da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 sikker på at det er slik maskinen blir sendes ut da? kan jo hende det er et eksempel bilde som blir benyttet her bare`? er jo rart hvis de ikke bruker rondellen på en bmw laptop=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Kan godt hende det, men det er ihvertfall de eneste bildene som er kommet ut. Kan hende at dem slenger på noen rondeller etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Noen som vet hva denne vil ligge på i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Vis tittelen på topic'n hadde vært hvilke merke skal denne acer maskinene forestille ( bil merke) tror dere at noen hadde klart å se det!? nei så jo helt jævli ut + med hvit tastatur fysj fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Må bruke silkehansker Hvert veldig nøyd med acer ferrari laptoppen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå