Gå til innhold

Onsdagstreff 13.02.08 BMWCCN avd. Vestfold.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Da er det duket for årets siste treff. Og denne gangen møtes vi på Kepler bilpleie Onsdag 05.12.07 kl 18:00.

Dette blir et vaske/støvsugetreff, og ikke polering siden tiden sansyneligvis ikke strekker til. Ble også fortalt at noen utvalgte Meguiars produkter blir solgt til oss til hyggelige priser.

Vel møt til årets siste sosiale treff, og gå julestria i møte med rein BMW innvendig og utvendig 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba Steffan! Men jeg kommer nok til å snike med meg litt Techwax ;)

Går nok helt fint vettu. Mulig at det er jeg som skal ha nøkkelen og ansvaret der oppe den kvelden. Så da ville de at vi ikke bruker poleringsmaskinene. Men håndpolering går helt fint hvis man rekker det 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passet uhyggelig godt. Z'n skal inn iløpet av uken, for nå begynner det å bli kaldt og glatt. vask + skinnrens så kan den stå og kose seg i vinter.

Det er godt å høre Geir. Bare så kjipt at det er meldt detta været! Z'n kommer til å være like skitten når du kommer hjem til Larvik igjen, etter kjøring på en søkkvåt grisesalta E18 :? . Menmen, du får småspyle litt, før du putt'ern inn i garasjen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...