Kai-P. Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Jeg mottar aldri SMS, merkelig. Nummeret mitt skal vaere registrert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 send en mail til vestfold@bmwccn.no dere som ikke mottar SMS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Da er det duket for årets siste treff. Og denne gangen møtes vi på Kepler bilpleie Onsdag 05.12.07 kl 18:00. Dette blir et vaske/støvsugetreff, og ikke polering siden tiden sansyneligvis ikke strekker til. Ble også fortalt at noen utvalgte Meguiars produkter blir solgt til oss til hyggelige priser. Vel møt til årets siste sosiale treff, og gå julestria i møte med rein BMW innvendig og utvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Godt jobba Steffan! Men jeg kommer nok til å snike med meg litt Techwax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Godt jobba Steffan! Men jeg kommer nok til å snike med meg litt Techwax Går nok helt fint vettu. Mulig at det er jeg som skal ha nøkkelen og ansvaret der oppe den kvelden. Så da ville de at vi ikke bruker poleringsmaskinene. Men håndpolering går helt fint hvis man rekker det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Ja, jeg er vant til å polere manuelt, hehe. Skjønner jo at de er redd for maskinene sine ja. Idag ble det også sendt ut SMS om treffet. Hvis det er noen medlemmer her som ikke fikk den, vil vi gjerne vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Det passet uhyggelig godt. Z'n skal inn iløpet av uken, for nå begynner det å bli kaldt og glatt. vask + skinnrens så kan den stå og kose seg i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2007 Det passet uhyggelig godt. Z'n skal inn iløpet av uken, for nå begynner det å bli kaldt og glatt. vask + skinnrens så kan den stå og kose seg i vinter. Det er godt å høre Geir. Bare så kjipt at det er meldt detta været! Z'n kommer til å være like skitten når du kommer hjem til Larvik igjen, etter kjøring på en søkkvåt grisesalta E18 . Menmen, du får småspyle litt, før du putt'ern inn i garasjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 trenger skinnrens uansett, sist var i sommer. så hvis det regner får jeg ta det en dag det blir opphold her hjemme. så lenge det ikke snør!! har ikke vinterhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Du får ta den på henger da vettu...etter Cherryen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 hmm, har hengerfeste da... men cherryn har nok med å dra på sin egen vekt tror jeg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Denne gangen fikk jeg melding, kjempebra! Dessverre jobber jeg skift, så jeg var ferdig på jobb 40 minutter siden.. Får håpe det klaffer bedre neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 er ikke før i morgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2007 Share Skrevet Desember 4, 2007 Denne gangen fikk jeg melding, kjempebra! Dessverre jobber jeg skift, så jeg var ferdig på jobb 40 minutter siden.. Får håpe det klaffer bedre neste gang.. Det er på onsdag vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 5, 2007 Share Skrevet Desember 5, 2007 Ja, der kan du se, blir svimmel av natt og kveldsjobbing, men det er uansett samme greia i morra, jobber fra 13.30 til 21.45.. Og her ligger jeg og får f... ikke sove.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå