Steffan C Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Halla Jon! Er nok ikke siste treffet denne våren, men er ikke bestemt noen faste datoer fremover! Eneste dato som er rimelig sikker i framtiden, er 3. Mai. Da blir det nok ganske sikkert pussetreff, siden Vårmønstringa er 4. Mai . Skulle vært sånn opplegg i Hedmark/Oppland Smile Det høres jo veldig bra ut! Hyggelig med slik tilbakemelding . Du får prøve å være med på å få igang noe tilsvarende hos deres avdeling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Passer fint det. Har endel småting som må ordnes på bilen før jeg begynner å kjøre. Hvis været fortsetter som i det siste er det nok ikke lenge til litt søndagsturer med bilen begynner. Hehe. Savner BMW følelsen nå gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Du fikk litt sekser følelse igår? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Da er det 24 timer igjen... Prøv å få mulighet til å komme da Gunnar! Så du kan får igjen BC'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Skal prøve å få tatt en tur innom på vei hjem fra jobb. Kosta det penger sist også eller? Visste ikke det jeg. "Lånte" litt skinnrens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Lurer på om Steffan stiller opp med roser denne gangen og jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Ja, det er jo Valentine's på torsdag, så det hadde passet perfekt! Trenger dessuten noe blomster å levere her hjemme med jevne mellomrom. Hun er ganske hissig på overtidsjobbingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hehe, vet ikke om jeg kan "redde" husfredens (og Valentine's dagen) deres denne gangen også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Stig Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg får vell prøve å finne veien jeg også da. Vert greit å fått spylt av saltlaken på nygliset. Har ikke vert på noen av vestfold treffene enda, men høres ut som en bra ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Du fikk litt sekser følelse igår? =) Gjorde det gitt. Hehe. Farlig det. Fristelsen blir fort alt for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Jeg får vell prøve å finne veien jeg også da. Vert greit å fått spylt av saltlaken på nygliset. Har ikke vert på noen av vestfold treffene enda, men høres ut som en bra ordning. Hyggelig det! En E36 touring til er meget velkommen fra min side iaf Jeg er jo pokkers alene føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 får prøve å komme innom en tur jeg og! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Sola skinner, og det har den gjort noen dager nå, på tide å dra fram sølvpilen og vaske den litt. Er jo reine sommern... nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Sola skinner, og det har den gjort noen dager nå, på tide å dra fram sølvpilen og vaske den litt. Er jo reine sommern... nesten! deilig å slikke asfalt nå i sola ja! synd jeg må dra på jobben en tur idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 da blir det en tur på meg idag! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå