Edvardsen Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hei! Vurderer å kjøpe en 320i 94 modell. Dette er en limited edition utgave med mteck styling og originalt senket. Den har gått 221000. litt langt men.. Den har bla. A/C, cruisekontroll og ryggesensor. mye utstyr. Den har ikke rust. Hvor mye er denne bil verdt? Har lagt inn bud på 65000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 hadde vel kanskje vært lettere og beregne med bilder da men. men tipper max 80k siden den har gått så langt, men jeg er ingen pris ekspert men prøver å holde meg oppdatert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 65000 er ingen dum pris det. hvis den er i god stand. er litt vanskelig å si uten å vite hvordan stand den er i. er det mye rust og andre skavanker så er den vel ikke verdt det. syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 viss du har link, så hadde det vært til hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvardsen Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=5 Litt dårlige bilder. ligger også på autodb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 husk at den er vanskelig å selge iom at det er automat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 tror ikke jeg hadde gått over 65k med tanke på at det er en 320i og at den har gått litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvardsen Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kjøpte bilen for 65k:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg