Hans Thomas Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvordan i all verden skal man finne frem der?! Det er jo håpløst!! Prøver å få tak i en takspoiler, men det er jo ikke mulig!? Begynner å bli mektig irritert nå! Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Beklager.. fant det nå..! etter mye om og men! Men da kan jeg spørre om noe annet i slengen! Passer de sorte panseremblemene bak på bagasjelokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 E36? isåfall passer de både forran/bak E30 har ulike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 det er e36 ja er du helt sikker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja.., han har nok rett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 aiiight! takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 De fører jo både "panser-emblem" og "bakluke-emblem" gjør de ikke? Edit: sjekket på gs, der har de bare panser-emblem. Er vel bare på touring det er forskjell da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 mens vi er innom temaet GS, viss man velger "express-pakke", hvor lang tid tar det da? tar normalt sett 3 dager tl vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 kommer nesten dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 n venn av meg og jeg kjøpte de carbon: sort/hvit .. passer på hass e34 som han hadde og min e36.. men jeg gav mine vekk til en som har e30.. likte bedre blått og hvitt jeg. passe både foran og bak helt like.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 mens vi er innom temaet GS, viss man velger "express-pakke", hvor lang tid tar det da? tar normalt sett 3 dager tl vanlig Bestiller jeg før kl 12, og velger servicepakke, så tar det 1-2 dager Dvs, at det noen ganger kommer dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 men kommer de carbon emblemene i sett? eller er det kun 1? Det burde jo følge med foran og bak?? mest logiske hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå