djlia Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 her er stoltheten min, en 02 E46 320d! Så dette var da sjønnheten min!! Den er egentlig prosjektet mitt, har begynt lit ved å bytta til AE lykter fra gs og kjøpt på 18" felger på den. Har igjen en lit før den er perfekt, men ikke langt unna. neste punkt på agendaen er vell effektanlegg(mest for syns skyld) eller cdveksler,tv og dvd, har ikke så mye å rutte med på grund av familieforøkelse, men blir vell lit smått om sen... har foresten bestilt noe småsnacks fra koed som jeg foresten bestilte for 3 uker siden og enda ikke kommet ! menmen, det kommer vell... kom gjerne med komentarer på godt og vondt! tar gjerne i mot tips... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Fin bil Hva med hvite blinkere på siden og bak? Liten forandring som gjør mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Litt mer senk foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 betsilte hvite blink på sidene fra koed, men venter stadig på at den skall komme! vurderer senk, men blir lit vanskelig siden gårdsveien hjem er lit "vrang", men for all del har vært artig med lit senk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Så ut som en meget pen bil Frisk og rolig farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato_rs Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 pakke fra koed tar ca ei veke, iallefalll de gangene eg har bestilt! fin bil du har fått deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Fin bil! Meget stilfull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Grattis med fin bil i fin farge! Som andre har nevnt her så vil blinklysene være små ting som gjør store saker:) Legg ut noen bilder når du får varene fra koed også Gjerne litt større. Ellers er dette en bil som jeg synes ser veldig fin ut original så det er ikke så mye man MÅ gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Fin bil! Sleng på rød/hvite lykter bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 ja, skall bestile baklykter å hvite blink fra koed ettehvert! Varene jeg bestilte kommer iløpe av uka, sendte mail til koed og spurte hvor det ble av forsendelsen og da hadde de glemt å gi besked om at d ventet på noen deler som skulle være med. Har ventet nesten en måned nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gratulerer med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Fin bil, men min store "bekymring" er rattet, og så uten multiratt, med med tv/navi, sjelden kombinasjon. så jeg ville byttet til et M multiratt, det er noe av det man bruker mest i en bil, og er for meg utrolig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Flott bil med fin interiør Ville ha satt på en M3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 ja, treieket multirat er på listen over ting jeg vurderer å gjøre, men tror det blir tåkelys først...er ikke sikker, får se va tiden bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Litt mer senk foran? bilen er ikke senka, men har lit lyst til å senke den forran siden den ikke er så høy bak fra før(orginalt sig...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå