Gå til innhold

Måtte bare legge ut sommerbilder av nybilen!:)

Share

Anbefalte innlegg

her er stoltheten min, en 02 E46 320d! :D

10052007017rd6.jpg

10052007024xw9.jpg

10052007022su4.jpg

10052007019vj5.jpg

Så dette var da sjønnheten min!! :twisted: Den er egentlig prosjektet mitt, har begynt lit ved å bytta til AE lykter fra gs og kjøpt på 18" felger på den. Har igjen en lit før den er perfekt, men ikke langt unna. neste punkt på agendaen er vell effektanlegg(mest for syns skyld) eller cdveksler,tv og dvd, har ikke så mye å rutte med på grund av familieforøkelse, men blir vell lit smått om sen... har foresten bestilt noe småsnacks fra koed som jeg foresten bestilte for 3 uker siden og enda ikke kommet ! :? menmen, det kommer vell...

kom gjerne med komentarer på godt og vondt! tar gjerne i mot tips... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betsilte hvite blink på sidene fra koed, men venter stadig på at den skall komme! vurderer senk, men blir lit vanskelig siden gårdsveien hjem er lit "vrang", men for all del har vært artig med lit senk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fin bil i fin farge!

Som andre har nevnt her så vil blinklysene være små ting som gjør store saker:) Legg ut noen bilder når du får varene fra koed også:) Gjerne litt større. Ellers er dette en bil som jeg synes ser veldig fin ut original så det er ikke så mye man MÅ gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skall bestile baklykter å hvite blink fra koed ettehvert! Varene jeg bestilte kommer iløpe av uka, sendte mail til koed og spurte hvor det ble av forsendelsen og da hadde de glemt å gi besked om at d ventet på noen deler som skulle være med. Har ventet nesten en måned nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men min store "bekymring" er rattet, og så uten multiratt, med med tv/navi, sjelden kombinasjon.

så jeg ville byttet til et M multiratt, det er noe av det man bruker mest i en bil, og er for meg utrolig viktig!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...