Gå til innhold

Min e46 320ci!

Share

Anbefalte innlegg

":ghnfx0ne]

Men nå når jeg ENDELIG har fått de er jeg veldig fornøyd.

Alternativet (BBS CH) ville jeg nok vært like fornøyd med, men da også 10 000 kr fattigere :P

hmm.... bbs ch og disse koster da det samme?

spørs jo litt på gummien du setter på, men får hvertfall et sett bbs ch 8,5 235/35/19 til 17.500,- og det er vel ikke langt unna det du gav for disse?

Uansett lekre felger! :wink:

Hmm, jeg fikk tilbud av autovulk i Tromsø på akkurat den pakken du nevner, og den kom på 24 000 med dekk. Dette var jo og med rabatt på 40%, men denne vet jo alle at bare er tull :P

Så da hadde den blitt 8000 dyrere enn de jeg kjøpte. Jeg trodde faktisk CH var veldig dyr, men kan jo hende dette varierer veldig.

Her i Tromsø kan det jo hende de tar inn i ganske små mengder, og derfor den dyre prisen. Ikke vet jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Endelig hentet bilen fra verksted nå, med nytt panser!

Ble veldig fint, ser faktisk ingen fargeforskjell whatsoever :D

78387.jpeg

78389.jpeg

78393.jpeg

78394.jpeg

78395.jpeg

78398.jpeg

78399.jpeg

Siden jeg er svært missfornøyd med lyden fra handsfree systemet i bilen, trickset jeg litt slik at mikrofonen kommer litt nærmere.

Byttet takluke knappen og mikrofonens plass, slik at mikrofonen nå er nærmest. Har enda ikke testet om lyden har blitt noe forbedret da, men har hørt at dette skal hjelpe mye!

78400.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Fine bil detta her.

Det eg lure på egentli er om du har fått dekk og felger godkjent i vognkort? Eg kjøre med samme dimensjoner på min bil og lure på om det går å få det godkjent. Eg har og senket min litt framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd å få det godkjent enda, men tror nok det går ann. Det viktigste er jo at innpresset er rett!

Du kan hente sånn skjema på BT om godkjenning av hjul og senk da.

Jeg skal prøve å godkjenne etter ferien, om et par uker, så kan si ifra da om det går :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. tenkte eg sko prøve å godkjenne eg og om noen uker når eg komme hjem fra jobb

men må eg inn å vise bilen? Er litt skeptisk grunnet jeg har og tonet ned alle sidevinduene på den. reagere di på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble meget pent dette :lol:

Ligner jo en del på min bil nu :P hehe

Hadde samme problemet med bestillingen av felgene. Ventet i 2 1/2 mnd nesten :twisted:

Bilen ble jo nesten ikke brukt i dette tidsrommet, pga piggdekk :oops:

Men ble også meget fornøyd med felgene, når de endelig dukket opp :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...