krza Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2007 ":ghnfx0ne] Men nå når jeg ENDELIG har fått de er jeg veldig fornøyd. Alternativet (BBS CH) ville jeg nok vært like fornøyd med, men da også 10 000 kr fattigere hmm.... bbs ch og disse koster da det samme? spørs jo litt på gummien du setter på, men får hvertfall et sett bbs ch 8,5 235/35/19 til 17.500,- og det er vel ikke langt unna det du gav for disse? Uansett lekre felger! Hmm, jeg fikk tilbud av autovulk i Tromsø på akkurat den pakken du nevner, og den kom på 24 000 med dekk. Dette var jo og med rabatt på 40%, men denne vet jo alle at bare er tull Så da hadde den blitt 8000 dyrere enn de jeg kjøpte. Jeg trodde faktisk CH var veldig dyr, men kan jo hende dette varierer veldig. Her i Tromsø kan det jo hende de tar inn i ganske små mengder, og derfor den dyre prisen. Ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Det ble flott med nye felger - godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 Takk. Nå er bilen levert på verksted for bytte av panser. Regner med den er tilbake om en uke (zzzz)! I mellomtiden har jeg bestilt meg xenon til HB4 pærer. Gjett hvor disse skal hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Kor du bestillte HB4 xenon?? Pris? Fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2007 http://www.xenon-trading.no - her koster de 1800 kr.. helt grei pris det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Endelig hentet bilen fra verksted nå, med nytt panser! Ble veldig fint, ser faktisk ingen fargeforskjell whatsoever Siden jeg er svært missfornøyd med lyden fra handsfree systemet i bilen, trickset jeg litt slik at mikrofonen kommer litt nærmere. Byttet takluke knappen og mikrofonens plass, slik at mikrofonen nå er nærmest. Har enda ikke testet om lyden har blitt noe forbedret da, men har hørt at dette skal hjelpe mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Nydelig bil! Respekt til deg for å ha fått den så pen på så kort tid Den er blitt en skikkelig "head-turner" Det eneste jeg synes er litt kjedelig, er at "alle" i Tromsø skal herme etter meg med å montere xenon i grøftelysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Takk Faktisk lagt merke til at veldig mange i Tromsø har fått xenon i tåkelys ja! Men fint er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekn Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hallo. Fine bil detta her. Det eg lure på egentli er om du har fått dekk og felger godkjent i vognkort? Eg kjøre med samme dimensjoner på min bil og lure på om det går å få det godkjent. Eg har og senket min litt framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Har ikke prøvd å få det godkjent enda, men tror nok det går ann. Det viktigste er jo at innpresset er rett! Du kan hente sånn skjema på BT om godkjenning av hjul og senk da. Jeg skal prøve å godkjenne etter ferien, om et par uker, så kan si ifra da om det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekn Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Okay. tenkte eg sko prøve å godkjenne eg og om noen uker når eg komme hjem fra jobb men må eg inn å vise bilen? Er litt skeptisk grunnet jeg har og tonet ned alle sidevinduene på den. reagere di på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Jeg vet ikke om du må vise den, godt mulig det. Isåfall har jeg samme problemet Får håpe de ikke henger seg opp i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ble meget pent dette Ligner jo en del på min bil nu hehe Hadde samme problemet med bestillingen av felgene. Ventet i 2 1/2 mnd nesten Bilen ble jo nesten ikke brukt i dette tidsrommet, pga piggdekk Men ble også meget fornøyd med felgene, når de endelig dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå