R Andersen Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 dirtydicky: Alt er ekstrutstyr selv på en M3. Jeg er ikke så stor tilhenger av soltak, så for meg er det ett pluss. Det er også, som Gunnar nevner, en fordel ved bruk av hjelm. [space]: Blir nok ikke noen flere merker enn det som er nå. Er mer tilhenger av "less is more".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Se her ja, nydelig M3 du har shoppa og liker denne fargekombinasjonen. Ser frem til å ta den i nærmere øyesyn til Fredag. Kansje vi skulle parkert sånn her igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Liker den hå høyresiden på bildet der ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Du må bytte bil for å være med på rekka i år, Steffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ah, lekker M3, syns den kler gult bra jeg. Hvis du vil ta den virkelig ut, kjør på noe chrom spinner felger hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Råtøff bil! Mmmmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 kjør på noe chrom spinner felger hehe... Hehe! Drøyer den litt.. Har akkurat vært å hentet meg nylakkerte banefelger. De er sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idar T.H Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gratulerer med ny bil Raymond! Det lille jeg så i vaskehallen så bra ut. Må få sett nærmere på den en dag, og få sittet på en tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Grattis med utrolig fet bil! Likte fargen også jeg, skiller seg litt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gratulerer med ny bil Raymond. Alltid likt den gulfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gratulerer med ny bil Ser meget bra ut og gul Desverre rekker jeg ikke treffet 18.mai, men kanskje jeg kan få lov til å prøve å puste deg i nakken en helg senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Joar: Jeg skal nok på begge BMWCCN-treffene, så du skal nok få sjansen din.. Idar: Klart du skal få deg en tur! Bare å si ifra når det passer, så tar vi en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Du må bytte bil for å være med på rekka i år, Steffen! Hø! En 520 i mellom to M3'r tror jeg blir helt konge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har som nevnt hentet banefelger fra lakkering i dag, og er litt usikker på hvilken farge jeg skal ha på ytterkanten. Felgene er lakkert svart (blank), og jeg lurer på å lakkere ytterkanten enten rød eller gul. Noen som har noen formeninger om hva jeg bør gjøre? Det heller mest mot rødt, men kanskje noen har forslag på andre farger også som kan passe? Det er noe alà dette jeg har tenkt på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Tror jeg ville gått for gul kant . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå