2mMy Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 gul kant og sorte nyrer! så blir det komplett svart/gult tema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 samme farge som caliperne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Synes du skal gå for RØD kant, det blir mye mer race Gul kant blir nok også bra, men mer stilig enn rått tror jeg. Så guts: RØD RØD RØD RØD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 OLE BRUM er en god bjørn - Ja takk begge deler! Dvs. gule striper på den ene siden og røde på den andre siden! Ingen ser jo uansett begge samtidig... Utrolig tøff E46! Synd med de der prikkene rundt vinduet som gjør at sotingen på sidevinduene bak ikke er 100%. Får ellers gratulere deg med bil her også, selv om jeg har gjort det før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Er tydligvis i skuddet for tiden den der fargede stripen på felgene. Sett R-sykler med det også. Ser tøft ut. Racing. Jeg ville tatt gult om jeg var deg. Litt av poenget er vel å ta igjen fargen fra et annet sted, og du har vel ikke noe rødt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Flott bil Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 og du har vel ikke noe rødt? Jo, på turtallssperren.. Hm.. ideèn til Gunnar var litt interessant! Hadde vært litt morsomt, men det heller nok mest mot rød. 2mMy: Sorte nyrer utgår med høye kneløft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 RØD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Gult er jo bare kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Rød på den ene siden og gult på den andre, da kan alle her se hva som var best Gratulere forresten med en skamrå eksemplar av M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer med flott M3! Dakargelb er en glimrende M3 farge Jeg ville gått for gul kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 RØD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Gratulerer med ny bil "Andersens eksos"! Havner det en ny potte på loftet? Gul M3 klinger bra i Bmw ører... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 nice bil ! elsker den fargen der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Gratulerer med ny bil "Andersens eksos"! Havner det en ny potte på loftet? Hehe! Det er vel fare for det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå