Ellingsen B. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Blir nice med den kanten Raymond. Si ifra når du skal handle R-dekk. Er sugen selv om kunne jo joinet bestillingen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvilket merke er det du hadde tenkt til å handle? Jeg satser på enten Toyo eller Yokohama. Må bare få sjekket litt priser først. Kenneth skulle også ha til GT`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvilket merke er det du hadde tenkt til å handle? Jeg satser på enten Toyo eller Yokohama. Må bare få sjekket litt priser først. Kenneth skulle også ha til GT`n. Jeg er ganske åpen mtp merke. Toyo eller Yokohama fungerer fint. Vurderte Dunlop også. Er en her inne på bimmers som har hørt at de har fått inn Toyo og Kuhmo hos Shariff igjen.. Skulle kanskje sjekket hos han først ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kumho utgår for min del. Skulle ha sjekket pris hos Shariff ang Toyo, men det er vel umulig å få kontakt.. Yokohama får jeg til innkjøpspris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Bare til info: Jeg har selv Kumho dekket og det er IKKE et R-dekk, men et såkalt "semi" R-dekk. Så det er nok ikke helt sammenlignbart med et rent R-dekk. Selv om jeg er fornøyd med mine Kumho MX-dekk BTW:Har hørt mye godt om Toyo sine R-dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg vet, Joar. Det var derfor jeg skrev att Kumho utgår for min del. Har også hørt mye positivt ang Toyo. Btw: Du vet vel ikke hvem som er importør for Toyo i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg vet, Joar. Det var derfor jeg skrev att Kumho utgår for min del. Har også hørt mye positivt ang Toyo. Btw: Du vet vel ikke hvem som er importør for Toyo i Norge? Nordekk AS Tel:3214-9161 Fax:3214-9202 http://www.nordekk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Takk Bjørn! Da skal jeg skaffe meg en prisliste derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Du var vel ikke tilfeldigvis ute og kjørte i nærheten av Tønsberg på fredag 13.07 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Du var vel ikke tilfeldigvis ute og kjørte i nærheten av Tønsberg på fredag 13.07 vel? Kan kanskje ha vært jondepon du så da, hvis du møtte en gul M3 i tønsberg distriktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiny Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Kan kanskje ha vært jondepon du så da, hvis du møtte en gul M3 i tønsberg distriktet! Det kan nok være mer logisk ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Gratulerer med ny bil Lakker bremsekaliperne i samme rødfarge som kanten, det kommer til å se meget bra ut i fart! Og sleng ut et bilde med felgene montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 var du som lufta m3'en på rudskogen i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Få lagt ut noen bilder av M3'n med banefelgene på a.. Må få sett om rødt var ett klokt valg. Og ang R-dekk, hvor mye blir det for 4 slike? Skulle hatt til min også. Vet ikke hvilken dim som er best jeg? Men må vel ha 16 eller 17" . Kjøper felger deretter jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 R-dekk er for pyser!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå