Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Regner med det kommer bilder så fort alt er på plass? Har trua på det der!

Så kan du sikkert få Hagenisse til å bytte stoler for deg en ettermiddag :lol:

Skrevet

Har ordnet bolter til spacerne idag, men det er bare en midlertidig løsning. Hjulene foran har svarte bolter, mens de nye bak er blanke, så jeg satser på å få tak i svarte 33-35mm bolter bak. Men hjulene er hvertfall på, og det ser mye bedre ut.

Tok 2 raske bilder ista. Nå ble plutslig Titanium Silver ganske så tøft! hehe

Og det skal sies at resten av ACS stylingen virkelig kom til sin rett sammen med hjulene!

IMG_2512.jpg

IMG_2514.jpg

Skrevet

Endelig har bilen fått hjulene den fortjener! :D

Får jeg se i helgen eller? Regner med å stå å gnukke hjemme i gården på lørdag - sving gjerne innom!

Skrevet

Å herregud hvor riktig dette ble Geiris :iwant:

Tar av meg hatten & gratulerer. Her må de investeres i 5 forskjellige typer låsebolter etterhvert, verdt det gitt :lol: .

Hvilken type dekk ble det? Og ble det speil-lakkering i Tbg.?

Skrevet

Deilig! Har vært en sucker for de felgene i mange år, men aldri hatt selv. Perfekte på ACS Zen! Få se noen bilder som viser det skikkelig... ;)

Skrevet

hagenisse

DU er dårlig Kim. På tide at du tar deg en tur gjennom flotte Larvik og lar meg prøve bilen din! Så tar vi noen bilder, min rene og pene bil, og ditt skitne banedyr!

Magnus

Det kan godt være, har litt å styre med, og skal vel selv vaske. Men du er vel her til søndagskveld regner jeg med, så vi kan nok få til å møtes. Absolutt, bilen har lengtet etter disse felgene 8)

Steffan

Litt overkill eller? hehe. Men låsebolt(er) må til!

Det er Pirelli P Zero Rosso på alle hjulene. 225/40/18 foran og 245/35/18 bak. Ganske likt original dimensjonene faktisk. Det ble ingen lakkering i Tbg, Kent skulle ha dobbelt så mye som Jan Erik i Sfj, kan være at jeg får godpris iom jeg har brukt Jan Erik på det meste som har blitt lakkert opp gjennom.

Gunnar

TakkTakk! Felgene skuffet ikke utseendemessig. Det er ikke noe sykt showoff, blingbling, wow effekt på de, men en BMW kjenner vet å verdsette de for hva de er! Bedre bilder kommer skjønner du, blir nok en liten shoot iløpet av helgen 8)

Skrevet
hagenisse

DU er dårlig Kim. På tide at du tar deg en tur gjennom flotte Larvik og lar meg prøve bilen din! Så tar vi noen bilder, min rene og pene bil, og ditt skitne banedyr!

Nei, bedre at du tester nye dekka ved å kjøre til Hokksund. Jeg kan ikke kjøre langt med min, da blir den jo så møkkete... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...