Geir Anders Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Har bestemt meg jeg nå Negativt! Ingen ting er bestemt før etter Lørdag... . Jo! Endelig svar avgitt. Har polert bilen i helgen, et lite stemningsbilde her, før bilen måtte ut i regnet igjen. Dro på en liten photoshoot etterpå. Bilder kommer senere.. Og det blir svarte nyrer som du ser Steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 ..Og det blir svarte nyrer som du ser Steffan Det er greit, ser meget cleant og stilfullt ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Herregud så mye bedre den ser ut forfra uten skilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Du sa du ikke hang på nordbyen du.. Gjett hvem jeg så der i går da.. Ja! Geir Anders.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Du sa du ikke hang på nordbyen du..Gjett hvem jeg så der i går da.. Ja! Geir Anders.. Hehe, måtte ha litt McDonalds. Ja, greit, jeg henger der hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Har som sagt polert bilen i helgen, og måtte ta noen bilder i den forbindelse. Først noen kjappe fra garasjen der den sto tørt og godt. Og siden det regnet ble shooten tatt i en større garasje. Ser ikke at bilen er våt, men glinsen fra poleringen syns omtrent ikke. Kommentarer er alltid velkommne. Bildene er uredigerte, utenom rammen. Garasje P-hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Herregud så mye bedre den ser ut forfra uten skilt! Det er jeg veldig enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Stativ er juks! Neida Men hvorfor tar du aldri bilder utendørs? Blir så mørke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Stativ er juks! Neida Men hvorfor tar du aldri bilder utendørs? Blir så mørke.. De få gangene jeg setter av tid til å ta noen ordentlige bilder, så regner det. Og da blir det sånn, men skal få til noen ute i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Bra bilder av en nydelig bil. Lurer jaggu litt på om du skal få ta noen av min etterhvert en gang så jeg får noen ordentlig av den en gang du har tid og gidd. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Fine bilder, spesielt det "høye". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Takker gutter Jon Utstyret er bare lånt for anledningen. Men skal investere i et likt kamera selv iløpet av sommeren tenker jeg, så da kan vi se Bremseklosser ble byttet idag. Og med det er bilen friskmeldt til sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Hva slags klosser byttet du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå