///Mysild Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 utrolig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 Takker! Og finere skal den bli, satser vi på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Syntes du havna langt bakimellom når vi kjørte hjem til meg i går jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Med 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Med 318? Nei, jeg kjørte ikke gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Smukk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Nydelig bil. Syntes eg kunne huske eg hadde bilde av den fra vårmønstringa på Valle Hovin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Jøss, liv i denne tråden også. Takk tmice og astri. Det bildet har jeg faktisk ikke sett før nå. Dårlig med action her egentlig, for å være ærlig er jeg drittlei bil for tiden. Nedprioritert Har derimot noen bilder fra CCN Rudskogen som jeg legger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Hvordan kan man bli drittlei bil og BMW? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Hvordan kan man bli drittlei bil og BMW? =) Har sikkert med penger å gjøre... . Uansett morro å høre at det er liv i deg GeirA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Er jevnlig ganske lei jeg og. Er jo faenmeg alltid noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Hm. Synes du kjører sidelengs jeg, du skulle vært flagget av! Gunnar, kjøp ny(ere) bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Hvordan kan man bli drittlei bil og BMW? =) Har sikkert med penger å gjøre... . Uansett morro å høre at det er liv i deg GeirA Penger har aldri vært noe problem Steffan Bare føler at jeg har brukt nok kroner på bil egentlig. For øyeblikket foretrekker jeg å bruke de på helt andre ting. Ingenting galt med bilen, den er veldig skitten bare siden jeg ikke gidder å stå å vaske i 30+ grader. Båt,strand,fest,grill og øl som gjelder for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Bilen legges til salgs om ikke lenge forøvrig, så dere her inne får et lite fortrinn. Send PM her, ring 97199866 eller send mail på geirahl@hotmail.com Selges fordi jeg har lyst til å prøve noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Ikke noe japansk håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå