hagenisse Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Må ha klikka helt for fyren. I går kom han med en annonse på en forbanna traktor. Hallo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Må ha klikka helt for fyren. I går kom han med en annonse på en forbanna traktor. Hallo... Og det sier mannen som kjører Volvo diesel daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Tsk, den er jobben sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Selges fordi jeg har lyst til å prøve noe nytt. Hmm, kommer til å savne denne herlige Z'n på treff. Men regner med at du kjøper deg E39 igjen, og da selvf. en über-strøken M5 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Eller kanskje en Z4 ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Eller kanskje en Z4 ? =) Nei, blir uansett ikke noe dreis på den manken til Geir . Må få seg en M han nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Har vi spekulanter her inne altså.. Ikke lett å si, er fristet av litt forskjellig for tiden. 540man, e46 facelift, x5 4.4, e36 m3, z4, e36 328, 1 serie What to choose? Men må først og fremst selge Z'n. BMW blir det hvertfall! Og E39 M5 blir for dyr. Hvis det skjer noe med den koster det jo en formue å fikse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Øh. E36 328? Du vil ha samme drittmotor, men kjipere bil? Og X5 gidder jeg ikke kommentere engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Øh.E36 328? Du vil ha samme drittmotor, men kjipere bil? Og X5 gidder jeg ikke kommentere engang.. 328 er alternativet hvis jeg skal ha billigere bil. Gnur litt på saken. Skal flytte igjen snart, + at det er muligheter for mye reising framover, og da må bilprioriteringen vike litt. Men mest sannsynligvis ikke, skal få til reisingen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Øh.E36 328? Du vil ha samme drittmotor, men kjipere bil? Og X5 gidder jeg ikke kommentere engang.. Hehe, burde jo vært motsatt, at DU solgte og geira beholdt bilen, sånn som du klager på den M52B28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Jeg hadde jo planer om det, men ombestemte meg av uvisse grunner. Men altså, resten av bilen er jo bra selv om motoren er håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Jarra, vekker litt liv i denne igjen da. Bare oppdaterer med et nytt bilde. Kommer fler etterhvert. Og som sagt, bilen er fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Ta den med opp til Våler, sikkert potensielle kjøpere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ikke umulig. Blir nok en tur opp, men vet ikke om det bare blir kikking eller kjøring enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Kjøring!! Nye våler er skikkelig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå