Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Nye våler er skikkelig moro! For en svær gammel E39 Touring også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ja, faktisk ekstra moro, da rundene vil ta litt lengre tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ja, faktisk ekstra moro, da rundene vil ta litt lengre tid! Surrekukk . Men vi får la tråden til Geira være, og forsette denne fighten på Våler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Er banen trang og våt eller? Da kan det være aktuelt ! Kjørte ikke du _kun_ den nye delen Kim? Blir det bra kombinert med den gamle? Steffan, sikter meg inn på lik bil som deg nå kanskje, passer perfekt til forbruket jeg har sett meg ut framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Steffan, sikter meg inn på lik bil som deg nå kanskje, passer perfekt til forbruket jeg har sett meg ut framover Sier du det ja, det er noe jeg kan like . Men forundrer meg egentlig ikke, vi er jo ganske like i BMW tankegangen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet September 1, 2008 Share Skrevet September 1, 2008 Er banen trang og våt eller? Da kan det være aktuelt ! Trang og våt ja, akkurat hva du liker! Kjørte ikke du _kun_ den nye delen Kim?Blir det bra kombinert med den gamle? Mesteparten av dagen var feil vei på kun nye delen. Det tok ca 40 sekunder og gikk i 3. hele tiden. Skøy. Men på slutten av dagen kjørte vi hele banen slik den skal kjøres, og tross både regn og noe olje/kjølevæske-søl fra racingen som gjorde det helt spinnevillt glatt enkelte steder var det dritmoro. Nye delen passer greit inn synes jeg, og vil gi MYE mer plass.. er jo f.eks en grei langside ekstra nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Hmm, frister litt, må inrømme det. Har vel nesten bestemt meg for å ta turen opp hvertfall. Skulle hatt noen fete bilder å by på nå, men fotografen er en "smule" treg. Ellers ingenting nytt ang bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Her skjer det ikke mye, ville bare informere om at bilen er til salgs i mars. Men det er ikke noe i veien for å kjøpe den nå heller Kan hive på et par bilder her da kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 På tide å friske opp litt her kanskje, nå som BMW ånden har kommet over meg igjen! Tror denne sommeren blir fin, og om 10 dager har jeg hatt bilen i nøyaktig 2 år! Kikket på førstesiden akkuratt, og der står det at nye felger sto på listen over ting som skulle på bilen.. Da kan jeg bare si at nye felger er bestilt, og de ankommer første eller andre uken i Mai. De koster skjorta og litt til, men er nok absolutt verdt det Sånn ellers har jeg utført oljebytte utenom service intervallen, kjøpte Castrol RS 10-60 som overtar for TWS, som er brukt tidligere. Brukte i tillegg motorrens denne gangen. Etter kjøre turen i regi av CCN Vestfold fikk jeg "check engine" lampen opp, så det har vært siste prosjekt. Var visst en liten sprekk i den ene slangen fra LMM, så har byttet denne. Godt å få gjort, blandingsforholdet ble galt, og det ble plutselig dyrt å kjøre bil. Men den var en drittjobb, ble mye banning og syting.. Gammel Sånn så den ut når den var montert Ny Ellers så har vinteren satt sine spor, mtp på all driten som ligger igjen etter at snøen har gått bort, så lakkering frister egentlig veldig, men har noen andre ting som skal prioriteres først. Det kommer siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 79,- + litt til? Billige felger det! Det der er ikke samme 10w-60 som jeg brukte. Står formula rs og edge på min også, men ikke "sport". Høh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Nå kjøper ikke jeg flanellskjorter på sparkjøp Kim, men Armani, og da er vi plutselig oppi tusen kroners klassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takk for det Torbjørn Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg mest sannsynligvis gjorde det største kuppet på Vårmønstringen igår, Valle Hovin. Hva det er forno blir vel å se om en drøy måned, hehe Takk til Thomas og Steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Takk for det Torbjørn Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg mest sannsynligvis gjorde det største kuppet på Vårmønstringen igår, Valle Hovin. Hva det er forno blir vel å se om en drøy måned, hehe Takk til Thomas og Steffan sånt går ikke ann å si. Er det mulig å få et hint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Takk til Thomas og Steffan Føler meg som en investor . Tipper det kommer til å bli helt knall, er snart bare ESS som mangler nå Geir . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå