hagenisse Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg mest sannsynligvis gjorde det største kuppet på Vårmønstringen igår Du og den falleferdige bilen din har ikke bruk for sånt. Sent kuppet hitover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 sånt går ikke ann å si. Er det mulig å få et hint? det er et eksteriørt kupp hehe Føler meg som en investor . Tipper det kommer til å bli helt knall, er snart bare ESS som mangler nå Geir . Nåh, er endel andre ting som skal gjøres først.. Men til til neste år er bilen 10 år gammel, så hvem vet Du og den falleferdige bilen din har ikke bruk for sånt. Sent kuppet hitover! Du trenger jo ikke sånn unødvendig styling tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Jo, må ha bedre aerodynamikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Greit, jeg får avsløre kuppet mitt fra Vårmønstringen. For den nette sum av 250kr !! fikk jeg kjøpt meg ett par originale M Coupè speil. De trenger riktignok nye glass, 2 gummipakninger og lakk, men mtp på nyprisen på disse speilene så er det bare småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Bare hyggelig...da jeg så de lå der, tenkte jeg at du kanskje ville ha Grom mod det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Greit, jeg får avsløre kuppet mitt fra Vårmønstringen.For den nette sum av 250kr !! fikk jeg kjøpt meg ett par originale M Coupè speil. De trenger riktignok nye glass, 2 gummipakninger og lakk, men mtp på nyprisen på disse speilene så er det bare småtteri. Gratulerer, dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Når får du de nye 15x6 stålfelgene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Takk Kai! Bør begynne å likne på noe snart nå Når får du de nye 15x6 stålfelgene dine da? Det er opp til deg det, det er jo du som skal hente de. Tror de kommer til å sitte som skudd, fylle ut hjulbuene, hvis ikke får man bare smelle på 50mm spacer og donald dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Det blir tøft! hørtes ut som overpris de 250kr altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hyggelig at du var fornøyd med handelen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Selv takk for handelen Marianne! Førstkommende mandag befinner de nye felgene mine seg på norsk jord! Det skal bli fresht! Men litt bittert allikevel, trenger spacere for at det skal se 100% ut, men det må dessverre vente litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Fått på felga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Nei, de er i sfj. Bakdekkene mine har ikke kommet enda, så diskuterer litt med Kaj hva vi skal gjøre med saken. Både dekk og felg foran er hos a-dekk for øyeblikket til omlegging, så hvis det er noen riper eller hakk vet jeg hvem som skal få bla opp kronasjer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Da er felgene på bilen! AC Schnitzer Type 3, originale! Trenger som sagt spacere bak, og han som skaffet felgene til meg fra Tyskland, gav meg en liten presang når jeg hentet felgene, nemlig AC Schnitzer 7mm spacere. Men er raka fant for penger, så har ikke råd til bolter, hehe. Ellers er speilene levert til lakkering. Dette blir bra. Bilder kommer sånn ca snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Da er felgene på bilen!AC Schnitzer Type 3, originale! Trenger som sagt spacere bak, og han som skaffet felgene til meg fra Tyskland, gav meg en liten presang når jeg hentet felgene, nemlig AC Schnitzer 7mm spacere. Men er raka fant for penger, så har ikke råd til bolter, hehe. Vi kan sikkert starte en kronerulling til deg her inne, slik at du får råd til hjulbolter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå