Gå til innhold

00' Z3 Coupè (selges)

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ville hatt lysere enn det også nesten... men mellom 35% og 50% blir nok tøft! ;-)

du kan jo gi det et forsøk selv med litt god film... er jo ikke harde jobben, sånn egentlig... er igrunnen ikke verdt de 5000 kronene det koster syntes jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville hatt lysere enn det også nesten... men mellom 35% og 50% blir nok tøft! ;-)

du kan jo gi det et forsøk selv med litt god film... er jo ikke harde jobben, sånn egentlig... er igrunnen ikke verdt de 5000 kronene det koster syntes jeg :-)

Skal vel klare å få det billigere enn 5000kr. Steffan C slo til på tilbudet vi får gjennom CCN hos Kepler, det kostet 4500kr på en E39 touring. Jeg har jo ikke halvparten så mye glass hehe. Kan montere endel selv, men akkuratt toning av ruter syns jeg er kjekt å sette bort. Men det skjer neppe før neste år eventuelt..

Men ut i goværet og ta skinnrens samt hente M coupè speilene mine 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Raymond :wink:

Ny pakke i posten idag som er fra.. ingen ringere enn AC Schnitzer.

Disse ringene er til forhjulene, for at de skal sitte HELT flush, noe de ikke gjør idag. Sære mål på senteret i felgene, mye større enn E39's 74.1mm.

Blir nok bra!

IMG_2656.jpg

Har funnet svarte bolter hos Turnermotorsport i USA, men det blir noen vanvittig dyre bolter mtp frakt, noen som skal handle der og vil dele frakt? hehe, bør være fra Vestfold isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger nye bolter til min.. svarte eller sølv driter jeg i, men trenger 10 stk 45mm lengde og 10 stk 40mm. Hva kommer det på med frakt?

Veldig lange bolter du skulle ha da, bruker du spacere?

Har E38 spesielle bolter? Den modellen står ikke listet opp med med de andre under "stock BMW". Men hvertfall, 400kr ca for bolter, da i 45mm og 40mm. Så kommer frakten på underkant av 500kr vil jeg tro, da med mine bolter også.

Takk EirikL! Veldig fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650,- pluss moms var smådyrt for et sett bolter. Skal ha lange bolter for spacere ja, bruker det ikke nå, men skal teste med, så det blir en dyr test med bolter fra Turner.

Det er ikke akkuratt billig nei. Men til sammenlikning koster det 420kr for 8 bolter à 33mm, som også må bestilles (maskineres). Da ser du jo fort hva prisen for 20 er, som kanskje er enda dyrere pga du skal ha lengre bolter (mer metall).

Men skal jeg ordne en bestilling da.. det er vanlig 12x1,5mm bolter med 17mm hode du bruker?

Tusen takk Torek! Morro at den faller i smak, og den er langt fra ferdig. Mer kvalitetsdeler skal monteres 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Anders fortalte meg litt av planene sine på en date vi hadde i Homs eh Holmestrand her forleden.

Bilen skal for det første lakkeres rosa og interiøret skal trekkes i noe plysj-greier. Stor stereo er også på vei.

regner med du skal gjøre det samme da, siden geira er ditt største idol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...