Gå til innhold

00' Z3 Coupè (selges)

Anbefalte innlegg

Bilen er gjennomført :bmw: Har du ikke lyst til å lufte hva de videre planene dine er da :wink:

Takk 8)

Vel, har jo avslørt en ting hvertfall, originale M coupè speil. De er hentet fra lakkering, så nå venter jeg bare på pakke fra KOED med glass og pakninger. En annen, men nødvendig påkostning er å bytte frontruten, den har nok sett sine bedre dager så føler at det må gjøres. Hadde også planer å få litt mer lyd ut av AC Schnitzer eksosen, ved å fjerne mellompotten, men det viser seg at den eksiserer ikke på bilen. Men skal under der allikevel, for å sentrere eksosen 100% og få den 1cm eller 2 lenger inn.

Hm, ellers så sitter jeg jo på AC Schnitzer priskatalogen, og det dukker opp en ting eller fire derfra :oops: hagenissen syns jeg bare driver med jåleri, det sårer meg dypt i hjerterota :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk Raymond :wink:

Ny pakke i posten idag som er fra.. ingen ringere enn AC Schnitzer.

Disse ringene er til forhjulene, for at de skal sitte HELT flush, noe de ikke gjør idag. Sære mål på senteret i felgene, mye større enn E39's 74.1mm.

Blir nok bra!

IMG_2656.jpg

Aha! Det forklarer hvorfor E39 --> E-alle-de-andre ringene mine fra GS bare forsvant dypt inn i felgsenteret med et schwupp.

Har du et delenummer på bare sentreringsringene... pretty please? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er speilene montert. Forsovit en grei jobb, tok litt tid på passasjersiden for å finne ut av hvordan man løsnet dørtrekket. Gikk fort på førersiden etterpå. Ellers var det en møkkajobb å montere på igjen, siden jeg vil ha ting akkuratt som før det blir tuklet med. Mest fornøyd med at jeg ikke har fått noen nye ulyder (knirking) fra dørene.

IMG_2667.jpg

IMG_2678.jpg

IMG_2683.jpg

IMG_2695.jpg

IMG_2691.jpg

De med øye for detaljer har vel lagt merke til at jeg har skilter foran, etter 1 år uten å bli stoppet av onkel. Men på 17Mai huka de meg inn gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linjene ble mye bedre ja, 2.8 speilene blir veldig firkantet sammenliknet med resten av karroseriet. For å ikke snakke om aerodynamikken på M speilene, tipper bilen går 1 sekund raskere fra 0-100 !

Bare å melde seg inn i klubben EirikL, men ikke importer :wink:

Mykke bra detta GA 8) .
Men på 17Mai huka de meg inn gitt..

Det måtte jo skje før eller siden. Fikk du bare en skjennepreken, eller blei det bot au?

Jeg slapp bot, "siden det var 17mai". Men det er vel sjeldent du får bot første gang man blir stoppet pga skilt. Det som var flaut derimot, var at det var samme damekonstabelen som tok meg for å vanne plantene på offentlig sted for en drøy måndte siden haha 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...