Geir Anders Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Bilen er gjennomført Har du ikke lyst til å lufte hva de videre planene dine er da Takk Vel, har jo avslørt en ting hvertfall, originale M coupè speil. De er hentet fra lakkering, så nå venter jeg bare på pakke fra KOED med glass og pakninger. En annen, men nødvendig påkostning er å bytte frontruten, den har nok sett sine bedre dager så føler at det må gjøres. Hadde også planer å få litt mer lyd ut av AC Schnitzer eksosen, ved å fjerne mellompotten, men det viser seg at den eksiserer ikke på bilen. Men skal under der allikevel, for å sentrere eksosen 100% og få den 1cm eller 2 lenger inn. Hm, ellers så sitter jeg jo på AC Schnitzer priskatalogen, og det dukker opp en ting eller fire derfra hagenissen syns jeg bare driver med jåleri, det sårer meg dypt i hjerterota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Takk Raymond Ny pakke i posten idag som er fra.. ingen ringere enn AC Schnitzer. Disse ringene er til forhjulene, for at de skal sitte HELT flush, noe de ikke gjør idag. Sære mål på senteret i felgene, mye større enn E39's 74.1mm. Blir nok bra! Aha! Det forklarer hvorfor E39 --> E-alle-de-andre ringene mine fra GS bare forsvant dypt inn i felgsenteret med et schwupp. Har du et delenummer på bare sentreringsringene... pretty please? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Du får bare kjøpt disse som monteringsett Espen, dvs med bolter. 3613 41 110 Husk å bestill 2 stk! Håper du blir å se på Rudskogen 6-7 Juni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenO Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Takker og bukker! Blir nok ikke Rudskogen på meg, men har håp om en tur til Våler til høsten. Får se hvordan det går! Må få sett "skoen" din i levende live snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Da er speilene montert. Forsovit en grei jobb, tok litt tid på passasjersiden for å finne ut av hvordan man løsnet dørtrekket. Gikk fort på førersiden etterpå. Ellers var det en møkkajobb å montere på igjen, siden jeg vil ha ting akkuratt som før det blir tuklet med. Mest fornøyd med at jeg ikke har fått noen nye ulyder (knirking) fra dørene. De med øye for detaljer har vel lagt merke til at jeg har skilter foran, etter 1 år uten å bli stoppet av onkel. Men på 17Mai huka de meg inn gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 kan jeg spørre om to ting? hvorfor har du sensurert det ene skiltet, men ikee det andre, og hvordan fikk du til så store bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Lastet opp feil bilde, ikke værre hehe. Hvordan bildene har blitt så store vet jeg ikke, har lastet opp fra raw filene, men de skal jo uansett bli komprimert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Mykke bra detta GA . Men på 17Mai huka de meg inn gitt.. Det måtte jo skje før eller siden. Fikk du bare en skjennepreken, eller blei det bot au? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 hehe ^^ viktig å sensurere vf 34*** haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 De passet rett og slett ikke bilen din Geir Anders. Det så grellt ut. Ta de av, lakk i min farge og send de hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Det ble veldig bra, Geir Anders, mye mere flyt i linjene på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Slettes ikke dumt med nye speil, nei Begynner å få litt lyst på Z3 coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Bare å handle! Den tøffeste klubben er klar for nye medlemmer den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 dobbelpost gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Linjene ble mye bedre ja, 2.8 speilene blir veldig firkantet sammenliknet med resten av karroseriet. For å ikke snakke om aerodynamikken på M speilene, tipper bilen går 1 sekund raskere fra 0-100 ! Bare å melde seg inn i klubben EirikL, men ikke importer Mykke bra detta GA .Men på 17Mai huka de meg inn gitt.. Det måtte jo skje før eller siden. Fikk du bare en skjennepreken, eller blei det bot au? Jeg slapp bot, "siden det var 17mai". Men det er vel sjeldent du får bot første gang man blir stoppet pga skilt. Det som var flaut derimot, var at det var samme damekonstabelen som tok meg for å vanne plantene på offentlig sted for en drøy måndte siden haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå