Dr_S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Byttet alt av oljer osv nå da? =) Sjekk også reimer..kjipt om slikt skulle ryke der nede Skulle du trenge å ta en Inspection er det jo gunstige priser på slikt hos tyskerne. God tur, vi gleder oss til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Takk for omtanken Thomas, alt gikk bra uten noen problemer, vel.. nesten. Ringen var stengt på fredag, så fikk ikke kjørt.. nedtur. Men UFC live var helt sinnsykt, så det veide opp. Tror jeg ble tatt i fotoboks der nede også hehe.. kommer noen bilder etterhvert. Jeg må og si at jeg ble veldig fascinert av domkirken i Köln. Helt sinnsykt stor og detaljene var overalt, helt rått.. jeg som ikke intereserer meg for sånt i utgangspunktet. Så forresten mye gromme biler, men tok ikke bilde av alt. Mange Porsche Caymans, endel Audi R8, Porsche Panamera, masse Cayenner, nye M5, M6, M3 osv.. har litt bilbilder også. Mye Porsche generelt hehe, fryd for øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Litt bilder.. Helt sør i danmark passerte vi disse hardcore oldisene Audi R8 Atomkraftverk Kjøler ned motoren da vi kom fram til hotellet, var så varm at jeg brant meg på panserlåsen.. Polizei driver med lurifaks ting.. Kölnerdomen, påbegynt i 1248.. ferdig i 1880.. sinnsykt byggverk Weigh-in til UFC 99.. fikk ingen bilder fra selve kampene da jeg ble fratatt kamera ved inngangen. Ikke lov med speilrefleks og videokamera.. men helt rått var det.. fullsatt LanXESS arena, europas største innendørs. 5 timer med slåssing, 12 kamper.. Mirko Cro Cop Cain Velasquez vs. Cheik Kongo Rich Franklin vs. Wanderlei Silva Besøkte Zoo'en også, over 5000 dyre\insekt arter STOR stygg fisk Nudist hotell under gondolbanen over Rhinen, altså en turistattraksjon.. Helt ok biler på hotellet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Puppenklinikk Hahahahahaha! I tillegg var det jo noen feite biler der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Gøyalt! Fikk lyst til å dra på roadtrip nå jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Flotte bilder! Ser ut som konge tur. Fikk lyst til å dra på roadtrip nå jeg også... +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Du fikk kameraet ditt tilbake vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Takk, det var en veldig bra tur. Så mye annet interesant også, som ikke ble knipset desverre. Har en god del bilder til, men valgte ut noen bare. Anbefaler absolutt å ta dere en kjøretur nedover.. Jada Manvik, de puttet det i ett oppbevaringskap under eventen bare. Fortsatt litt irriterendes det der.. skal ha med kompaktkamera neste gang hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Flotte bilder, Köln er en storslått by! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisHesby Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Hei. Mange kule bilder, men likte spesielt godt det av den P plassen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Så ut som en artig tur! Har alltid hatt lyst til å se K1 live. Har sett mye K1 på TV, og det er underholdende. Får jo lyst til å kle på seg kickboxerutstyret hver gang man ser på.. Synd du ikke fikk kjørt på Nürburgring, men du fikk kanskje oppleve litt av atmosfæren der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Så ut som en artig tur! Har alltid hatt lyst til å se K1 live. Har sett mye K1 på TV, og det er underholdende. Får jo lyst til å kle på seg kickboxerutstyret hver gang man ser på.. Synd du ikke fikk kjørt på Nürburgring, men du fikk kanskje oppleve litt av atmosfæren der? K1 er morsomt det, men MMA (mixed martial arts), som UFC, er jo noe annerledes kan man si. K1 er rein standup, mens MMA er standup (muy thai, boxing, kickboxing) og Grappling (bryting, brazilian ji-jitsu, judo) hovedsaklig. Men også karate og andre kampsporter er godt representert. Kanskje for spesielt intereserte siden det er sett på som rimlig brutalt, men jeg trener det jo selv, så da er det ekstra stas at UFC satset på suksess første gang i Europa, og det ble det Har du drevet med kickboxing Raymond? Nei, vi fant ut kvelden før at det var stengt hele fredagen. Tror det var fordi MotoGP var på lørdag.. så det var 2 timer med åpen kjøring på lørdag kveld, men da var det jo UFC. Så vi valgte å bruke dagen i i Köln by. Får ta en tur til neste år igjen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Jeg vet at det er forskjell på K1 og MMA, men det er stort sett K1 som vises på de kanalene jeg har. Begge deler er selvsagt god underholdning! Jeg har drev litt med kickboxing før i tiden, men er vel ikke så mye å skryte av de ferdighetene lenger... Anbefaler absolutt å oppleve Nürburgring! Sinnsykt morsom bane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Så ut som en fin tur! Fikk ikke noe særlig lyst til å pakke bilen og dra selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Raymond Ja, de sender fint lite MMA i Norge, dessverre. Men hurra for internett hehe. UFC 100 er til helgen, det blir historisk, burde du se! Må ned å få kjørt ja.. kanskje en samle en gjeng som du nevnte, hadde vært morsomt Richie Bare å bli med neste gang. Faktisk så var bensin den dyreste utgiften på hele turen. Hotell og slikt var relativt billig, ikke minst øl hehe. Ny pakke er ankommet, bilder av mattene i bil blir en dag det lar seg gjøre med vasking. Stiv pris på de forresten, for 2 stk matter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå