Geir Anders Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 Har bestilt deler for 20000,- ca som ventes i posten om ikke så altfor lenge. Det blir bra! Litt smått til forbedring av kjøreegenskaper, og litt plastikk. Kommer ikke til å bruke denne tråden til oppdateringer no særlig mer, så bare å følge med på hjemmesiden for den som måtte ønske det. Den er ikke helt ferdig, menmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Blir spennende Geira. Men hvorfor ikke bruke denne tråden lenger...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2007 Tja Føler ikke at interessen er stor nok, samt at det blir mer og mer mopedportalen takter her, så jeg kommer generelt til å trappe ned på bruken av forumet. Jeg har sikkert bidrat med mitt tull jeg og men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 samt at det blir mer og mer mopedportalen takter her Røra, det er bare du som beg. å bli en gretten gammal gubbe.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 GeirA, interessen kommer den, sålenge du kommer med oppdateringer Men enig i at bimmers var bedre før ja, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 Kan kanskje blåse litt liv i denne da. Har diverse deler deler som skal på bilen om ikke så lenge. ACS splitters, ACS roof spoiler, M frontfanger, Stone Guards, Ireland Engineering subframe bushings, nye ventilhetter til hjula, og ACS stickers. Dette håper jeg på å være ferdig med til Våler treffet. Ellers er big boy clutch stoper og diadem blinklyspærer montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Førstemann til å få på foringene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Ser frem til bilder GeirA . Blir det banekjøring eller utstilling på Våler? Skal du/dere ligge over den helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 5, 2007 Forfatter Share Skrevet August 5, 2007 Ja de foringene da, skal ringe BMW imorra tenker jeg. Litt usikker Steffan, frister å kjøre såklart. Får se ann budsjettet, må vel kanskje spandere nye skiver og klosser etterhvert og. Blitt mye hard bremsing i trafikken hehe. Vet ikke hvordan det blir, 1 dag elller 2. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Blir det så mye mer bremsing med denne i forhold til E39'n da? . Ellers så tror jeg det bare blir Lørdag på meg den helga . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 De store gutta blir der begge dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 De store gutta blir der begge dagene! Jaja, rolig nå gutten min! Ble vel ikke mange dagene på deg på Rudskogen... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Det var pga min snille arbeidsgiver fant det for godt å gi meg fri, så jeg fikk beskjed dagen før at det ikke gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 10, 2007 Forfatter Share Skrevet August 10, 2007 Legger ut noen bilder av hva som skal på bilen. Et par av tingene er allerede montert. Alt er orginalt selvfølgelig, da jeg for et par år siden fant ut at kopi er no drit. Og jeg har fortsatt 3 forsendinger innkommende som skal monteres før 1 september, altså CCN sitt treff på Våler. Ireland Engineering bushings Fender Stoneguards Big Boy Clutch Stop 2.0 Diadem pærer AC Schnitzer splitters Whalen seat bushings AC Schnitzer roof wing M Coupe frontfanger Nye innerskjermer M gjeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2007 Share Skrevet August 10, 2007 M-gjeller på ikke M-bil??!! Hehe, neida men husker hvordan du reagerte da jeg puttet på org. m-tech deler på isbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå