Heen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 hvor i ålesund er det du bor:P? Bor i ålesund sentrum nå. Kjekt å få gode tilbakemeldinger
haybimmsen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 åja:P er det her du har goskuta med da? den er virkelig noe for seg selv:D
Heen Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Da var det komt litt mer deler. Fikk bytta tenningskabelsett, samt litt diverse stikk, følere, deksel osv.. Nye hjullager, nye M3 gruppe N topplager og bremseskjold.
Heen Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Skal bytte hjerne. Den gamle som er i bruk per i dag, er chippet, noe jeg ikke vil ha. Får ikke start med den nye, men legger merke til at den nye ikke har noen EPROM (chip) i sokkelen. Hva er greia her? skal det være noe der originalt? Legger ved et bilde.
FTE Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Da er det jo ikke rart den ikke starter Der skal vel chipet sitte ja, var iallefall der mitt satt. Med den plastbeskytteren over.
Heen Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Da gir jo alt mening. Lurte litt på om det var vanlig at sokkelen var tom, men at det ble satt inn en chip ved bruk av trimchip, men det er jo overhodet ikke logisk. Noen som har kun chipen? og da tenker jeg på en original chip, IKKE trimchip..
Heen Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Da var bremsene lakkert i samme farge som senterkoppene, og det kommende understellet. Lyktegitterene var blitt matt og stygg, så de ble byttet med nye originale. mye bedre Har begynt å bygge om eksosen på bilen, da den aldri har vært helt tett osv.
skrokkis Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 rå bil du har! bra arbeid å kaliperene dine ble jo konge! en farge ikke alle har og var jo helt konge
Heen Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 Da var det tid for understell FK Königsport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå