sladjan Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Fått i hop bilen da heen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 har gått å venten på små klips og massevis av nye deler i et par uker pga transportstreik, men nå begynner det å komme seg. Fikk lakkert panser og skjermer for et par timer siden, så de blir montert i løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 har gått å venten på små klips og massevis av nye deler i et par uker pga transportstreik, men nå begynner det å komme seg. Fikk lakkert panser og skjermer for et par timer siden, så de blir montert i løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Høres bra ut Må få opp flere bilder! Hva felger kommer på bilen foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Er spent jeg også. Vil se bilder av ferdig bil snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Det kan bli en liten stund til ferdig sammenmontert, møter på en del problemer hele tiden. I dag fant jeg ut at det er en feil på en ny originalskjerm som forøvrig er nylakkert, men satser på det ordner seg med litt tilpassing. Samt at en del klips og diverse er bestillingsvare fra tyskland, så alt tar tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Det kan bli en liten stund til ferdig sammenmontert, møter på en del problemer hele tiden. I dag fant jeg ut at det er en feil på en ny originalskjerm som forøvrig er nylakkert, men satser på det ordner seg med litt tilpassing.Samt at en del klips og diverse er bestillingsvare fra tyskland, så alt tar tid. Kjipt det med skjermen! men jeg håper fortsatt på en update her Blir bilen å se på våler? Liker denne fargen veldig godt så syns det blir veldig spennende å se den på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Skjermen ordnet seg, så den er grei. Men når det ene problemet er løst, dukker nye problem opp. Har en mellomaksel som mest sannsynlig er totalt ute av balanse. rister noe vanvittig i hele bilen mellom 60-90 km/t. Så det er første prioritet. Deretter må det ordnes opp i noe karosseri arbeid, som nå har stått hos lakkerer i tre uker uten å bli rørt. Kjenner det klør ganske mye i fingrene når man ikke får gjort noe på snart en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Skjermen ordnet seg, så den er grei.Men når det ene problemet er løst, dukker nye problem opp. Har en mellomaksel som mest sannsynlig er totalt ute av balanse. rister noe vanvittig i hele bilen mellom 60-90 km/t. Så det er første prioritet. Deretter må det ordnes opp i noe karosseri arbeid, som nå har stått hos lakkerer i tre uker uten å bli rørt. Kjenner det klør ganske mye i fingrene når man ikke får gjort noe på snart en måned. Skjønner ikke du klarer å holde deg uten å få fart på ting. hadde ikke gjort noe annet enn skrudd før alt var på plass jeg da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 tøft prosjekt, hvilke felger skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Jeg har fått fikset hjulstillingen hannes nå. tatt masse bilder av bilen under og over da vi hadde den på bukken her hos meg og skiftet hjullager bak. Pisse strøken å litt til. har ikke sett så strøken e30 før. alt ser ut som det er frabrikks nytt. Heen: skal jeg legge ut noen bilder jeg tok da vi skiftet hjullager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Jeg har fått fikset hjulstillingen hannes nå. tatt masse bilder av bilen under og over da vi hadde den på bukken her hos meg og skiftet hjullager bak. Pisse strøken å litt til.har ikke sett så strøken e30 før. alt ser ut som det er frabrikks nytt. Heen: skal jeg legge ut noen bilder jeg tok da vi skiftet hjullager? Stor takk til deg Doffa for fiksing av hjullager, bra vi kan hjelpe hverandre med forskjellige ting Da er faktisk ALT nytt i forstilling og bakstilling, bilder kommer. Helt 110% er det ikke enda da, men det blir Ja bare legg ut bilder, men kun de som er tatt av understell, resten venter vi litt med Har ikke sett de selv heller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Har forresten et bilde fra trollstigen turen. Tatt på toppen Glemmer ikke den campingbil speil situasjonen rett etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Har forresten et bilde fra trollstigen turen. Tatt på toppen Glemmer ikke den campingbil speil situasjonen rett etterpå. Hehe, den va litt i nærmeste laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Hva skjedde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå