BoSJo Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 La in en ordre i går kveld hos gsbildeler, men kan se i dag at ordren ikke er behandlet endda. Så da blir den jo tidligst pakket i morgen (Tirsdag) op av dagen, og da går den sikkert ikke fra Rud postkontor før dagen etter igjen, altså Onsdag. Torsdag skjer der jo nok ikke så mye hos Posten, så spørs er om jeg nu rekker å få delene til helgen....står klar i arbejds klær Lørdag morgen kl. 07.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 prøv pakkesporing på posten du gs er vel noe underbemannet for tida tror jeg. kommer sinnsykt mye pakker derfra. jobber på posten selv så :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Blir litt vanskeligt uten pakkesporings nummer. Ordren står som ubehandlet, så derfor er der heller ikke noe sporings nummer endda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg har aldri opplevd GS som trege, heller det motsatte. Men nå er det en stund siden jeg handlet der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg bestilte noe på tirsdag, eller onsdag i forrige uke. Ikke fått noe bekreftelse på mail at det jeg har bestilt er sendt eller noe. Men har ikke noe som haster, men kjekt å få det man har betalt for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 bestilte deler fredag morgen, var ikke på lager, men mente jeg skulle få dem før 17.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg bestilte noe på tirsdag, eller onsdag i forrige uke. Står din ordre som behandlet eller? Under konto->Ordre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 opplever GS som MYE tregere enn før, la inn en exspress ordre på torsdag, ringte i dag å spurte hvor disse ble av, det viste seg at de ikke sendte pakken før idag.. dermed tar det sin tid før jeg får denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg bestilte noe på tirsdag, eller onsdag i forrige uke. Står din ordre som behandlet eller? Under konto->Ordre ? Kan ikke logge meg på nå. Passordet er på jobb mailen. Men logga på i dag for å se om jeg kunne finne "din ordre er under behandlig" men fant ikke noe. Skal sjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg bestilte senkesett og litt div natt til fredag i forrige uke, jeg har pakken i posten i morgen tidlig så jeg vil absolutt ikke si at de er trege å levere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Ser du bor på Skjetten, prøvd å ringe GS i Oslo å høre om dem har delene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Ser du bor på Skjetten, prøvd å ringe GS i Oslo å høre om dem har delene der? Ja det var nemlig det jeg tenkte. Vil bare ha de delene til Lørdag morgen, bilen bare står og står......må ha den M50B25 i så jeg kan få brukt den litt, vil jo ikke at bilen skal stå å bli deprimert over at den ikke blir brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 tok tre-fire dager før det sto min bestilling var behandlet når jeg handlet der sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 jeg ringte og bestilte kl 12 en dag, og hadde det i posten dagen etter, men jeg bor i samme fylke da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 hm, jeg får ifra Bud, har et inntrykk av at de er kjappere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå