Haug530D Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Har fått tatt noen nye bilder å vaska bilen i dag, er ikke sikkert jeg får tak i Rondell felger fra GS nå, men nye felger skal jeg ha, kunne tenkt meg noen BBS med fet kant, men desverre litt for dyrt til at min bedre halvdel sier ja. Var å henta meg ny bil i dag, en 523I 96 modell, bilen er kjørt 115 000km den har hatt alle servicer og ser meget bra ut. Det som var litt kjipt, ikke cd spiller men den teite Bmw kasett spilleren (hvem kan finne på å sette noe sånn inn i en 96 modell da?? skamme seg BMW hehe) Skal bygge meg en bil pc med tiden: noe ala dette: http://www.mp3car.com/vbulletin/worklog ... bezel.html Ellers så var det 17" felger med 235/45 R17 dekk foran og bak, disse felgene skal jeg bruke til vintersålene. har bestillt Rondell 235/40 R18 og 265/35 R18 til å bruke om sommeren. (Er ikke sikkert GS har nok av de) Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gratulerer med "ny" BMW. Ser pen ut, og E39 kler den grønnfargen godt. Bil og kassetspiller er vel ett typisk Tysk fenomen som kansje nå beg. å bli borte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Gratulerer med "ny" BMW. Ser pen ut, og E39 kler den grønnfargen godt.Bil og kassetspiller er vel ett typisk Tysk fenomen som kansje nå beg. å bli borte . Ja det var det jeg tenkte, Tyskland har vel ett enormt musikkmarked så tar vel tid å konvertere fra kasett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Fikk du ikke cd veksler med på kjøpet? Martin (M'en i MB auto) sa at de gav med cd spiller, f.eks til E36'er, og cd veksler på nyere biler som E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Så pen ut den! Meget lav km til å være 96 modell! Du skulle fikset deg et annet ratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Fikk du ikke cd veksler med på kjøpet? Martin (M'en i MB auto) sa at de gav med cd spiller, f.eks til E36'er, og cd veksler på nyere biler som E46. M'en var visst reist på ferie med familien, litt kjipt da han virka som en grei kar over telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Så pen ut den! Meget lav km til å være 96 modell! Du skulle fikset deg et annet ratt.. Har jo litt planer fremover da, men spørs jo litt på min samboers velvilje og økonomi da, hehe Men tenkte på følgende forbedringer: Rondell felger (bestillt) Senking AE lykter El vinduer bak Bil pc Multi funksjons ratt Ellers er det ikke noe særlig jeg kommer på i farten, men det blir nok litt lenger frem i tid, må prioritere litt huskjøp fremover da vi venter barn nummer 2. Jada jada, jeg vet at jeg burde ha kjøpt stasjons vogn da, men jeg synes Sedan utgaver tar seg bedre ut, dessuten er det ikke så lenge de sitter i barnevogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Har fiksa nåken nye bilde, plana for bilen e: M5 front, bak, sideskjørt å sånn liten spoiler på kofferten. Xeon Angel eyes Gromme felga M5 nyre M50 innsug Senkesett Skinn seter M innstegs liste M girkule osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå