Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takker for hyggelig tilbakemeldinger.. Virker som folk har ganske lik smak vedr. treinteriøret ja..hehe.. Men bilen blir ikke klar til bimmers treffet..Det var litt dumt.. Hadde jo gledet meg til å få lufta den på rudskogen nå.. Biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Prøve skilter da? Send en PM til Kjetil og søk om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Flott bil, men jeg skjønner ikke hvorfor du vil nedgradere den med hvite blinklys og den fæle 97-fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Bærre lekkert Bjørn! Synd du ikke får kjørt til fredag. Hadde tenkt å stjele en tur eller to med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Snakk med Kjetil ang prøveskilt! Må jo få testet bilen på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Gratulerer med ny bil! La den være akkurat slik den er på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 Snakk med Kjetil ang prøveskilt! Må jo få testet bilen på fredag. rekker ikke bytte bremseveske ..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 OT. Hvordan er bensinforbruk på denne bilen? vurderer en slik selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 OT. Hvordan er bensinforbruk på denne bilen? vurderer en slik selv.. VELDIG bra syns jeg. Ligger fint på 0.86-0.88 ved 90-120kmt med kanskje par forbikjøringer.. På autobahn fra nurnberg til hannover nylig lå vi på 1.15 i snitt.. Og det var alt fra 50kmt til 250kmt med en snittfart på kanskje 120-140kmt.. Mins det stod 0.9 på komputerene når jeg nullet den ut når vi lå i 160kmt på en lang fin strekke. 3.2 litern er vel enda snillere, men det kommer jo også ann på hvordan stand motoren er i. Noen m3 motorer bruker sikkert mye suppe.. Den er småtørst ved sånn landveiskjøring med lyskryss og kanskje litt køkjøring. Da er den vel oppi 1.4.. men verdt det syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Digg bil med flott interiør! Men 97 front!? Mye penere med den "gamle" fronten, pluss at det er vel greit å holde den noe orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 Hvis jeg hadde vært neste kjøper av denne bilen, så hadde 97 front og fjerning av trelister redusert prisen jeg hadde vært villig til å betale. Orange blinkere er også et pluss mtp. originalitet, selv om hvite ser litt bedre ut. Anbefaling: Om du gjør noen modifikasjoner, behold originaldelene slik at du kan sette de tilbake ved evt. salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Max strøken m3 da! Gratulerer med meget pen E36 Ellingsen!! Spenstig interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 Jeg beholder selvsagt alle delene Men den gamle nyrefronten hadde liten bungel på hjørnet. Var derfor jeg kjøpte en ny en også samt at jeg personlig syns 97 fronten gjør bilen litt "nyere". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 OT. Hvordan er bensinforbruk på denne bilen? vurderer en slik selv.. VELDIG bra syns jeg. Ligger fint på 0.86-0.88 ved 90-120kmt med kanskje par forbikjøringer.. På autobahn fra nurnberg til hannover nylig lå vi på 1.15 i snitt.. Og det var alt fra 50kmt til 250kmt med en snittfart på kanskje 120-140kmt.. Mins det stod 0.9 på komputerene når jeg nullet den ut når vi lå i 160kmt på en lang fin strekke. 3.2 litern er vel enda snillere, men det kommer jo også ann på hvordan stand motoren er i. Noen m3 motorer bruker sikkert mye suppe.. Den er småtørst ved sånn landveiskjøring med lyskryss og kanskje litt køkjøring. Da er den vel oppi 1.4.. men verdt det syns jeg.. Ja det må jeg si ikke er så verst med tanke på åssen motor det sitter i Er heller ikke så mye mer enn 325`n min... Hvor mye kom bilen på a? sparte mye på å importere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2007 OT. Hvordan er bensinforbruk på denne bilen? vurderer en slik selv.. VELDIG bra syns jeg. Ligger fint på 0.86-0.88 ved 90-120kmt med kanskje par forbikjøringer.. På autobahn fra nurnberg til hannover nylig lå vi på 1.15 i snitt.. Og det var alt fra 50kmt til 250kmt med en snittfart på kanskje 120-140kmt.. Mins det stod 0.9 på komputerene når jeg nullet den ut når vi lå i 160kmt på en lang fin strekke. 3.2 litern er vel enda snillere, men det kommer jo også ann på hvordan stand motoren er i. Noen m3 motorer bruker sikkert mye suppe.. Den er småtørst ved sånn landveiskjøring med lyskryss og kanskje litt køkjøring. Da er den vel oppi 1.4.. men verdt det syns jeg.. Ja det må jeg si ikke er så verst med tanke på åssen motor det sitter i Er heller ikke så mye mer enn 325`n min... Hvor mye kom bilen på a? sparte mye på å importere? Leste i boka på bilen nå. Oppgitt forbruk ved 90kmt er 0.79 og ved 120kmt er det 0.86 Man sparer ikke så veldig mye på å importere, men man får jo et uendelig mye større utvalg. Jeg lette ganske lenge og intensivt etter et bra eksemplar. Var heldig som fant denne som da er avregistert hver november siden 1994 for vinterlagring osv. Få eiere og at bilen er en individual.. Du burde vel klare å finne en fin m3 3.0 til rundt 250 der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå