Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Takker for fine tilbakemeldinger. Treverket må bli i bilen. Det er mørke flekker langs kanten på trelistene siden de har stått der i sikkert 10år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Hvordan var draget i M3en kontra 2,8 kompressoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hvordan var draget i M3en kontra 2,8 kompressoren? Ganske stor forskjell egentlig. Z3n kom fort på lave turtall kontra M3n som gjerne vil opp mot streken. Så karakteristikken og inntryket av hva man sitter igjen med blir ganske forskjellig på de bilene. 0-100 så tror jeg Z3n var bittelitt raskere, men etter 100 er M3n av et helt annet kaliber. Var heller ikke helt imponert over festet på Z3n. Var det våt asfalt var 1-2 gir bare tull Der er M3n super. Selvom det er vått eller tørt. Z3n var jo mye mindre/lettere og smidig så en raskere bil på bane tipper jeg den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Treverket må bli i bilen. Bra at du tar til fornuften. Du skal ikke briljere med klokskap og beholde original front også da, og skrinlegge facelift? Er så trist å se pene originalbiler bli besudlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Treverket må bli i bilen. Bra at du tar til fornuften. Du skal ikke briljere med klokskap og beholde original front også da, og skrinlegge facelift? Er så trist å se pene originalbiler bli besudlet! Er allerede montert facelift ramma så den blir nok på. Orker ikke kjøpe ny for å få den gamle igjen..Har hatt faceliftfronten på alle e36ene tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Facelift fronten er jo mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Tøys. Facelift-fronten kler ikke bilen i det hele tatt. Passer ikke med resten av designet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Det er det jeg synes. Det ser malplassert ut. Ser ut som en fremmed del som ikke hører hjemme på bilen, og kræsjer designmessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Delte meninger der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Hva er forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 veldig pen bil du har! liker veldig godt fargen! Men må si det at jeg er motstander av faclift grill, som sagt tidligere: den passer ikke inn i designet! Men bilen skal jo vær slik du liker den, og må si jeg liker den jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hva er forskjellen? I hovedsak at nyrene går ut på grillramma. Akkurat som faceliftnyrene til E39,E38,E34,E46,E53 etc. Dette gjør de på så å si alle faceliftmodellene de kommer med. 10.96-> 91->96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Selge bilen nå Ellingsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Må jo ha facelift! Definitivt det peneste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Uten facelift er det liksom noe som mangler foran der...er som at det har falt av en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå