Hans Thomas Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg kommer ikke inn på bmwcnn! er håpløst! Har prøvd nå i hele dag, noen som vet noe? Skulle gjerne kommet inn
larserso Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 funker dårlig her ja... Lokalavdelinger går bra, men ikke hovedsiden
Hans Thomas Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Skrevet Mai 15, 2007 slitsomt.. skulle gjerne vært på kjøp og salg siden! ;P hehe..
Kjetil Sømme Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Skal ta en titt, var innom i går for å restarte servern. Er noe mygel med selve maskinvaren om dagen.
Ca///e Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Jeg kom inn frem til ca. 0930 eller no. Men ikke etter det i dag.
Dr_S Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Var nede mandags kveld her og. Jeg som trodde de jobbet med siden...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 15, 2007 Skrevet Mai 15, 2007 Var et problem som kom søndag med en ukjent feil, men servern starta som normalt på mandag formiddag. I dag har servern gått rett på trynet, er hele disksystemet som har stoppet. Restore osv sjer vel i morgen formiddag. Og ja, vi jobber med nye sider også, det arbeidet blir ikke berørt av denne driftstoppen.
copper Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 En backupløsning av Hordaland sin lokalside er lagt ut på denne adressen: http://www.hattertainment.no/bmwccn/ Det viser seg at å rette feilen på hovedserver kan ta litt tid ja.... hmm...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Ny server er trolig i lokalene fra klokken 12 i morgen, er kanskje live en stund senere.
Gunnar Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 I morgen? Skal du ikke ta på deg finstasen og veive det norske flagg i Oslos gater? Og ikke minst vinke til Kongen?
Kjetil Sømme Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 I morgen? Skal du ikke ta på deg finstasen og veive det norske flagg i Oslos gater? Og ikke minst vinke til Kongen? Err, joa. Vi skal opp på skolen her klokka 08:00 og høre på rektor, se på barnetoget osv, skal ikke dere???
Gunnar Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Tror bare vi skal se borgertoget eller noe sånt i Horten kl. 16. Så bærer det nok avgårde på ferja direkte derfra. Må vel bruke formiddagen i morgen på å hente det vi skal ha med oss til Rudskogen..
318iAT Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 En backupløsning av Hordaland sin lokalside er lagt ut på denne adressen:http://www.hattertainment.no/bmwccn/ Det viser seg at å rette feilen på hovedserver kan ta litt tid ja.... hmm... Nydelig Geir, nå begynte jeg å bli alvorlig bekymret, men jeg ser jo at det blir prioritert riktig i hovedklubben og, så alt blir jo bra igjen nå, Phuuu
Fredrik Skrevet Mai 16, 2007 Skrevet Mai 16, 2007 Tror bare vi skal se borgertoget eller noe sånt i Horten kl. 16. Så bærer det nok avgårde på ferja direkte derfra. Må vel bruke formiddagen i morgen på å hente det vi skal ha med oss til Rudskogen.. Her i Århus blir det knallvær i morgen og da blir det feiring i hagen med grillings og god rødvin. Vi har dessverre ikke et norsk flagg så vi får nøye oss med et flagg som er 2/3 norsk på flaggstangen. Den norske studentforeningen/kolonien (teller ca. 1500 personer) har et årlig opplegg i forbindelse med dagen i Århus, men det har jeg aldri vært med på. Jeg går ikke i tog og da vi bodde i Oslo feiret vi som regel dagen med å gå en lang tur i Nordmarka... og vi møtte faktisk ganske mange mennesker... Du får ha lykke til med konsulentoppdraget hos BMWCCN i morgen Kjetil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå