Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var et problem som kom søndag med en ukjent feil, men servern starta som normalt på mandag formiddag. I dag har servern gått rett på trynet, er hele disksystemet som har stoppet. Restore osv sjer vel i morgen formiddag.

Og ja, vi jobber med nye sider også, det arbeidet blir ikke berørt av denne driftstoppen.

Skrevet
I morgen? Skal du ikke ta på deg finstasen og veive det norske flagg i Oslos gater? Og ikke minst vinke til Kongen? ;)

Err, joa. Vi skal opp på skolen her klokka 08:00 og høre på rektor, se på barnetoget osv, skal ikke dere???

Skrevet

Tror bare vi skal se borgertoget eller noe sånt i Horten kl. 16. Så bærer det nok avgårde på ferja direkte derfra. Må vel bruke formiddagen i morgen på å hente det vi skal ha med oss til Rudskogen..

Skrevet
En backupløsning av Hordaland sin lokalside er lagt ut på denne adressen:

http://www.hattertainment.no/bmwccn/

Det viser seg at å rette feilen på hovedserver kan ta litt tid ja.... hmm...

Nydelig Geir, nå begynte jeg å bli alvorlig bekymret, men jeg ser jo at det blir prioritert riktig i hovedklubben og, så alt blir jo bra igjen nå, Phuuu :)

Skrevet
Tror bare vi skal se borgertoget eller noe sånt i Horten kl. 16. Så bærer det nok avgårde på ferja direkte derfra. Må vel bruke formiddagen i morgen på å hente det vi skal ha med oss til Rudskogen..

Her i Århus blir det knallvær i morgen og da blir det feiring i hagen med grillings og god rødvin. Vi har dessverre ikke et norsk flagg så vi får nøye oss med et flagg som er 2/3 norsk på flaggstangen. Den norske studentforeningen/kolonien (teller ca. 1500 personer) har et årlig opplegg i forbindelse med dagen i Århus, men det har jeg aldri vært med på. Jeg går ikke i tog og da vi bodde i Oslo feiret vi som regel dagen med å gå en lang tur i Nordmarka... og vi møtte faktisk ganske mange mennesker... :lol:

Du får ha lykke til med konsulentoppdraget hos BMWCCN i morgen Kjetil... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...