Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dei som syns Fahrfreude er waste of time, er det ikke bare å kaste det i papirdunken med en gang da istedenfor å snakke om og ønske att det ble slutt på?

Jeg er av dei som syns det er stas dei gangene jeg får det i posten, da setter jeg meg ned og blar igjennom og leser i god stolen med en god kopp kaffe og har kvalitetsstund for meg selv.

Testene som dere snakker om som er foreldet er vell så, men resten med saker fra klubb meldemmer, reportasjer fra diverse treff rundt om og info om kommende treff er slik jeg setter pris på..

Dere får sitte der med Ipad`en dere da, mens vi som setter pris på ett ekte magasin gjør det, for Fahrfreude må vi ha i fremtida også og tenker det om HC tar over redaktør rollen så blir det sikkert forskjellige nye ting i bladet også :)

Fahrfreude og bmwccn 4 ---> :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke noe tid på når siden er oppe igjen.

Vi beklager det inntrufne på det sterkeste.

Det er en som jobber med å fikse serveren så vi i styret venter også på dette!

Remi E39: du kan sende meg en mail på joachim.lie@gmail.com så skal jeg sende den videre til hun som ordner dette.

Trenger fullt navn, adresse, mail, og telefonnummeret ditt.

Mvh

Joachim Lie

Styremedlem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke noe tid på når siden er oppe igjen.

Vi beklager det inntrufne på det sterkeste.

Det er en som jobber med å fikse serveren så vi i styret venter også på dette!

Remi E39: du kan sende meg en mail på joachim.lie@gmail.com så skal jeg sende den videre til hun som ordner dette.

Trenger fullt navn, adresse, mail, og telefonnummeret ditt.

Mvh

Joachim Lie

Styremedlem

Mail sendt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for all del at de bruker den nedetida til å få igang "det nye forumet"!

Er rimelig tåpelig å bruke tid og penger på det gamle. Hvis det likevel skal igang noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for all del at de bruker den nedetida til å få igang "det nye forumet"!

Er rimelig tåpelig å bruke tid og penger på det gamle. Hvis det likevel skal igang noe nytt.

Jeg er ikke helt enig i dette. Det viktigste er å få sidene opp på nettet igjen slik at styret kan gi alle interesserte informasjon om hva som skjer. Selve forumet kan evt. vente. Hvorfor ikke bare sette opp en "dummyside" med litt informasjon om situasjonen (altså redirected fra www.bmwccn.no)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke noe tid på når siden er oppe igjen.

Vi beklager det inntrufne på det sterkeste.

Det er en som jobber med å fikse serveren så vi i styret venter også på dette!

Remi E39: du kan sende meg en mail på joachim.lie@gmail.com så skal jeg sende den videre til hun som ordner dette.

Trenger fullt navn, adresse, mail, og telefonnummeret ditt.

Mvh

Joachim Lie

Styremedlem

Mail sendt

Jeg har ikke mottatt noen mail fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dei som syns Fahrfreude er waste of time, er det ikke bare å kaste det i papirdunken med en gang da istedenfor å snakke om og ønske att det ble slutt på?

Hvorfor skal en betale for å få noe som en bare kaster med en gang? Forslaget mitt går kun ut på å tilby et medlemsskap uten Fahrfreude når de nye sidene er oppe, og da får en jo fort svaret på hvor populært bladet egentlig er.

HC tar over redaktør rollen så blir det sikkert forskjellige nye ting i bladet også :)

Siste jeg fikk med meg var at han ikke fikk noe respons fra styret på ønsket om å bli redaktør, og dermed fant andre ting å bedrive tiden sin med slik at han trakk seg igjen. Han skulle vel fortsette med noen småartikler bare. Personlig forstår jeg ikke at han gidder å engasjere seg engang med så mange som er så sinnsykt i mot ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg fikk med meg var at han ikke fikk noe respons fra styret på ønsket om å bli redaktør, og dermed fant andre ting å bedrive tiden sin med slik at han trakk seg igjen. Han skulle vel fortsette med noen småartikler bare. Personlig forstår jeg ikke at han gidder å engasjere seg engang med så mange som er så sinnsykt i mot ham.

Vel, han har nok fått flere mot seg på grunn av måten han ordlegger seg, og hvor storkjeftet han er i en del sammenhenger..

Mulig han kan være seriøs, men det virker svært sjelden slik for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...