Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå synes jeg styret bør sette opp et nytt styremøte, så snart som mulig, med kun ett tema på agendaen: Hvordan informere medlemmene om status, i det minste få informert de lokale styrene. Informasjon, informasjon, informasjon!

Jeg tror mange kan akseptere at siden er nede for en periode dersom det kommer fram noe informasjon om dette. Men nå ser det ut som hele klubben har gått under jorden. Ingen vet noe som helst, dette er IKKE bra!

Som flere har nevnt tidligere her, få satt opp en forside slik at i allefall en side på informasjon kommer fram når man går inn på bmwccn.no og tilhørende sider. Dette bør ikke koste mye energi!

Eller enda bedre, bruke denne forsiden som en levende "blogg" med oppdateringer på status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg GSS.

Min tålmodighet er vanligvis uslåelig, men selv jeg begynner å synes dette er uholdbart. Klubben er for stor til ikke å ha rutiner som tar seg av slike situasjoner. Dette bør settes bort til noen som kan drifte det profesjonelt, og det skjer vel i forbindelse med det nye kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen venter jo forsatt på han andre skal komme tilbake og de har vel ventet i over 2000 år uten at noe har skjedd. Når man på 14 dager ikke klarer å få opp en redirect til en plass med litt info osv så sier det ganske mye desverre. Vi kan håpe at denne hendelsen gir litt læring for styret ang hvordan ting ikke skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel like greit å bare ringe IBAS... De fikser krasjede harddisker bedre enn de fleste andre, om man trenger innholdet tilbake.

hehe. da ryker overskuddet fort. IBAS er dyrt. å det uten garantier for at du får noe data. penger skal de ha uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for dårlig alltså..

Jeg er ingen data mann men hva kan problemet være i å lage til en skikkelig hjemmeside for klubben??

Ta www.detailersclub.no som en mal, som er en side med forum som er av de bedre jeg holder meg på iallefall.. Når en side for bilvask inntriserte er så bra så bør hovedsiden for BMW CAR CLUB NORWAY være like bra om ikke bedre..

Skjerpings !!!!!!! Dette er ikke holdbart lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter som Formann i Telemarks avdelingen. Ikke fått noen status på hvordan det ligger ann med nettsiden. HAHA. Joachim Lie, ta det med deg videre og tenk over hvordan dere skal bli bedre. Nå er snart ett Årsmøte rundt hjørnet (27 Mars) da syntes jeg dere skal ha server plass for nettsiden som egen sak. Hadde ett firma sittet med nettsiden, istedenfor at den skal stå i bmwccn sine lokaler, så hadde ikke dette vært en realitet i dag. Den nye nettsiden har jeg for lengst sluttet å vente på (ikke noen informasjon har kommet til medlemmer angående denne heller. Dere er gode) . Siden vi da sitter med den gode gamle en god stund til, så skaff en server plass, uansett! Selvom det er snakk om 1 måned eller 10 år! Det er absolutt ingenting å vente på. Ødegård har tilbudt dere plass, SLÅ TIL! Nå får styret vie handlingskraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de er separate, men mulig backup hadde startet på defekt disk?

Jeg vet ikke, og vil ikke spekulere mer i denne saken.

Håper bare alt kommer opp kjapt, og ikke bare pga forumet..

Mailen er nede også, så vi får ikke tilgang til våre medlemslister, derfor blir heller ikke referatene sendt ut fra vårt årsmøte og påfølgende styremøte.

Jeg har lært en ting. Etter flere kræsj av BMWCCN sine nettsider / mail. Jeg lagrer alt på data og bruker mye privat mailen. BMW klubben slik den er nå, fungerte når medlemsmassen var på 100stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fler av de mest aktive på bmwccn forumet og styret virker det som om all tekniske utvikling stoppet opp når E30 kom. Etter den har det ikke kommet noe bra biler, win 3.11 er konge , forumet ble perfekt, VHS er undervurdert, drifting er nesten like uønsket som syfilis (selv om noen mirakler har skjedd her i positiv retning) alle som har en annen oppfatning bør holde seg unna bmwccn forumet med sine anarkistiske , nedbrytende meninger som ødelegger idyllen anno 1990. Betal kontingenten men ikke forvent informasjon om hva som skjer via nettsider (at alle ikke kan dra på generalforsamling for å få info er ikke tema i styret virker det som) . At man ikke klarer å få vidrekoblet nettsiden til en infoside engang er imponerende dårlig. Er man immune mot læring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...