Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

Joachim Lie!

Ja mulig kom feil ut, så måtte rette på det for egen del ;-).

Sendt deg på e post med forslag til årsmøte 2011. Er dette gyldig får fremme forslag til årsmøte?

Legger det åpent her så folk vet saks gangen om det er flere med forslag.

Fint at dere etter langt og lenge fikk til en redirekt for bmwccn og at du og Julian gir litt bmwccn info :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joachim Lie!

Ja mulig kom feil ut, så måtte rette på det for egen del ;-).

Sendt deg på e post med forslag til årsmøte 2011. Er dette gyldig får fremme forslag til årsmøte?

Legger det åpent her så folk vet saks gangen om det er flere med forslag.

Fint at dere etter langt og lenge fikk til en redirekt for bmwccn og at du og Julian gir litt bmwccn info :-).

Glenno litt offtopic,

Blir det noe Vårtreff på Valle hovin i år? Håper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno litt offtopic,

Blir det noe Vårtreff på Valle hovin i år? Håper det:)

Ja det blir det men husker ikke datoen. Skal få noen fra sittende styre i øst avd til komme med info jeg Syvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom kanskje ut litt feil, alle som kommer med tilbakemeldinger kan jo ikke stille til valg, da hadde vi blitt ett supperåd, hehe!

Når du først nevnte supperåde klarte jeg bare ikke dy meg he he :-)

Hei. Det blir 30 april.

Gleder meg til Vårmønstringen :-). Blir vel påsken helgen føre, så da får enn håpe på godvær til bilshine siste ukene i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til Egil S.

Vi må ikke glemme at vi er en bilklubb som drives på frivillig basis, så å sammenligne oss med ett stort oljeselskap er jo hyggelig men ikke helt reelt.

Vel. det mye sant i det du sier her.

Et ubestridt faktum er at BMWCCN er en nasjonal klubb med mange underavdelinger på mang forskjellige lokasjoner.

Det betyr at et hirarki må på plass, og forskjellige organisatoriske rettningslinjer må på plass.

En av de viktigste tingene er ådefinere en klar og tydelig ledelse gjennom hele organisasjonen.

Ja klubben drives på frivillig basis, noe man må forvente av en interesseklubb.

At en så stor klubb, med en så stor organisasjon ikke kan "lønne" enkelte nøkkelfunksjoner finner jeg noe snodig.

Det finnes hjemmel for dette både i lovverket og i skatteloven.

Jeg hadde ikke hatt noe problem å satt av 50-75.000kr i året for å betale nøkkelfunksjoner for å drifte klubben, om det betyr ett mindre klubbblad i året så er det faktisk verdt det.

Sammenligningen var egentlig ment slik at man burde se hvordan selskalper som driver sitt virke på forskjellige områder er organisert, og kanskje adoptere litt av denne tankegangen.

Man må slik jeg ser det etablere en tydelig "toppledelse" i klubben i sentralstyret.

Lederne av lokal klubbene blir også medlemmer i et fellestyre sammen med sentralstyremedlemmene. Disse bør ha møter gjevnlig, f.eks månedtlig.

Dette er et godt fora for å informere lokalklubbene seg imellom, og kan føre til økt besøk mellom "naboklubber". Og for sentralstyret å holde seg oppdatert på hva som skjer ute i distriktene, samt informere og innhente informasjon.

Så selv om vi ikke er et oljeselskap så har BMWCCN over 3000 medlemmer, en bedrift med 3000 ansatte blir ansett som en stor bedrift i Nasjonal målestokk.

Vi trenger ikke drives som en bedrift, man vi kan nok helt klart lære noe av hvordan en organisasjon er bygget opp fra større bedrifter.

Jeg ønsker dere lykke til med alle utfordringene dere står ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av informasjonssiden som fortalte at årsmøtet er/ble avlyst? Den samme siden kan helt sikkert også brukes til å fortelle interesserte at BMWCCN siten dessverre for tiden er ute av drift og ikke minst "hvem/hva/hvor" man evt. kan kontakte for nærmere informasjon.

Med tanke på BMWCCN er en offisiell merkeklubb i det internasjonale BMW systemet er en slik form for kommunikasjon med offentligheten under enhver kritikk og håpløst amatørmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av informasjonssiden som fortalte at årsmøtet er/ble avlyst? Den samme siden kan helt sikkert også brukes til å fortelle interesserte at BMWCCN siten dessverre for tiden er ute av drift og ikke minst "hvem/hva/hvor" man evt. kan kontakte for nærmere informasjon.

Med tanke på BMWCCN er en offisiell merkeklubb i det internasjonale BMW systemet er en slik form for kommunikasjon med offentligheten under enhver kritikk og håpløst amatørmessig.

http://www.bmwccn.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har word og kan hjelpe meg å kopiere inn følgende og sende det på e-post til meg, da jeg dessverre ikke har word og bmwccn styret ville gjerne ha forslag til årsmøte i word format:

Hei!

Vil gjerne fremme forslag til årsmøte om at det opprettes egen informasjons og profilerings arbeider.

Jeg tror dette kan hjelpe forståelsen og lette trykket i mange situasjoner. Jeg anser informasjon også som skapende for uvitenhet og ikke minst nye medlemmer som kommer til klubben.

Mvh

Glenn O Olsen

Medlems nr 8561

Kan sendes til Goofast@hotmail.no

På forhånd takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det filformatete støttet tydligvis ikke min wordpad.

http://images.bimmers.no/files/lzqxo67hkjnw408s7onp.jpg

Mulig det kom med W7. Men for ettertiden: Lagre bare som .rtf-fil og endre etternavnet på filen manuelt til .doc - da skal du beholde formatering og alt.

At alle forslag må leveres som word-dokument for å bli tatt seriøst høres for meg veldig firkanta ut i dagens e-postverden.

Men det står da i det minste i henhold til øvrig IT-praksis i klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...