Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

det filformatete støttet tydligvis ikke min wordpad.

http://images.bimmers.no/files/lzqxo67hkjnw408s7onp.jpg

Mulig det kom med W7. Men for ettertiden: Lagre bare som .rtf-fil og endre etternavnet på filen manuelt til .doc - da skal du beholde formatering og alt.

At alle forslag må leveres som word-dokument for å bli tatt seriøst høres for meg veldig firkanta ut i dagens e-postverden.

Men det står da i det minste i henhold til øvrig IT-praksis i klubben...

Helt utrolig det der ja, har dem virkelig ikke hørt om http://www.openoffice.org/ ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det filformatete støttet tydligvis ikke min wordpad.

http://images.bimmers.no/files/lzqxo67hkjnw408s7onp.jpg

Mulig det kom med W7. Men for ettertiden: Lagre bare som .rtf-fil og endre etternavnet på filen manuelt til .doc - da skal du beholde formatering og alt.

At alle forslag må leveres som word-dokument for å bli tatt seriøst høres for meg veldig firkanta ut i dagens e-postverden.

Men det står da i det minste i henhold til øvrig IT-praksis i klubben...

Helt utrolig det der ja, har dem virkelig ikke hørt om http://www.openoffice.org/ ?

Joda vi har hørt om openoffice og vi bruker det på klubb pcen.

Det er jeg som spurte om Glenn kunne legge det inn i ett word dokument for meg, slik at jeg kan legge det enklest mulig inn/med i årsberetningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Windows kan ikke lage Windowsfiler? Jeg forstår ingenting av datating, men jeg fant dette i min EDB-maskin:

Skjermbilde-2011-03-25-kl-235245.jpg

Hvordan går det forresten med forumet til BMWCCN? Det ser forholdsvis tragisk ut pr. nu.

Hadde det kommet noen ord fra de som styrer med dette skulle jeg ha klaget og vært spydig, men nå er jeg redd at noen av de er syk eller opptatt på annet vis. Så jeg venter derfor med mine spydige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen kommentarer hjelper eller virker :roll:

Nei det nytter ikke å si noe som helst...

Virker som de som har noe med klubbstyret å gjøre bare snur seg bort.

Jeg har ikke ord til å beskrive hvor tragisk dette er... Bortforklaringer, bortforklaringer, bortforklaringer. Det er ALT vi hører... Ikke innse at det for flere ÅR siden burde vært gjort noe, og at det nå er LENGE SIDEN det SENEST burde blitt gjort. Det FINNES ikke holdbart.

Skulle ønske jeg kunne melde meg ut av hovedklubben, og KUN være medlem i 02/Classic og BMWCCN Rogaland.

Og siden man plutselig ikke kan klage, hvis man ikke har tilbydt klubben hjelp...

Jeg foreslår vi driter i hele Presidentgreiene.. Jeg melder meg som Diktator... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen kommentarer hjelper eller virker :roll:

Nei det nytter ikke å si noe som helst...

Virker som de som har noe med klubbstyret å gjøre bare snur seg bort.

Jeg har ikke ord til å beskrive hvor tragisk dette er... Bortforklaringer, bortforklaringer, bortforklaringer. Det er ALT vi hører... Ikke innse at det for flere ÅR siden burde vært gjort noe, og at det nå er LENGE SIDEN det SENEST burde blitt gjort. Det FINNES ikke holdbart.

Skulle ønske jeg kunne melde meg ut av hovedklubben, og KUN være medlem i 02/Classic og BMWCCN Rogaland.

Og siden man plutselig ikke kan klage, hvis man ikke har tilbydt klubben hjelp...

Jeg foreslår vi driter i hele Presidentgreiene.. Jeg melder meg som Diktator... :)

Enig. Kjenner motivasjonen for å stå på og bruke fritid og energi på klubbarbeid i lokalavdelingen er dalende når det er så dårlig stelt med hovedklubben. Vi i lokalstyret her i trøndelag har også fått mye ufortjent pepper pga. hovedavdelingens tilstand. De i hovedavdelingen må tenke på at de er den offisielle norske bmw-klubbens ansikt utad og pr.dags dato ser det ikke helt bra ut. Dette gir store ringvirkninger blant medlemsmassen også i underavdelingene. Jeg skjemmes av å sitte i styret slik som ting er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gir store ringvirkninger blant medlemsmassen også i underavdelingene.

Dette kan jeg være enig med deg i, jeg har lyst til og bli medlem i en BMW klubb for at denne bilen interresserer meg veldig, men slik det er nå sitter jeg på gjerdet og venter på bedre tider. Og det ser ut som at dette går over stokk og stein. Hva med og lage en ny BMW klubb :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å stille sine tjenester tilgjengelig på årsmøtet og hjelpe en eksisterende klubb på beina igjen?

Det skal mer jobb til for å få en ny klubb opp igjen god drift, og lille Norge trenger vel heller en god klubb framfor enda flere halvveise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å stille sine tjenester tilgjengelig på årsmøtet og hjelpe en eksisterende klubb på beina igjen?

Det skal mer jobb til for å få en ny klubb opp igjen god drift, og lille Norge trenger vel heller en god klubb framfor enda flere halvveise.

Helt enig at Norge trenger en godt fungerende klubb framfor noen halvveis fungerende. Desverre så synes bmwccn å være blandt de som knapt nok er halvveis. Det synes jo ikke som om nye medlemmer i styre og stell (hovedstyret) , feks presidenter el ,får ikke noe til heller, de bare fader ut uten at ting tilsynelatende blir bedre. Håndteringen av klubbens nettside som forsvinner er svært avslørende og tyder på ingen kontroll i det hele tatt. Trenger man sentralstyret? Lokalavdelingene ser ut til å fungere. Kanskje lederen fra hver lokalavdeling og en revisor burde styre bmwccn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny klubb er neppe løsningen her.

BMWCCN er også den offisielle BMW klubben i Norge, godkjent av BMW.

Det kan bare være èn slik klubb i hvert land.

Slik at å starte en ny klubb ikke har noe for seg, vil bare bli som Bimmers, en uoffisiell klubb, men som man må betale for å være medlem i.

Er med i en e31 klubb som ønsker å bli den offisielle internasjonale klubben, men det er en kar i Tyskland som sitter på denne godkjennigen hos BMW. De har noe få medlemmer i Tyskland og Nederland, og den klubben driver ennå værre enn BMWCCN, der er det faktisk så ille at lederene ser på seg selv som "klubbeiere", og medlemavgiften går rett i lomma på styret.

Men det er de som sitter på den offisielle internasjonale e31 klubb tittelen så vi kan ikke annet enn å være den uoffisielle e31 klubben, selv om vi har medlemmer fra de aller fleste land i Europa, samt USA og Canada.

Så ny klubb, glem det, rydde opp i BMWCCN er det rette å gjøre, men man må jo akseptere at dette vil ta noe tid, og styret må prioritere hva de skal ta tak i først.

Det er også kun de klubbene som er offisiellt godkjent av BMW som får lov til å bruke BMW logoer på sine sider, M.a.o kan ingen andre klubber f.eks bruke BMW rondellen ///M logoen o.l på sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye artig lesing her og tragisk at det er blitt slik det er nå. Klart folk lurer, når man ikke får noen info.

Det som skremmer meg mest er at det er mulig å ha en så dårlig sikkerhet rundt være data i en så stor klubb. Det er det vel rett og slett ikke mulig unnskylde spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...