Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

Forbanna DHL. Servern skulle være klar til å bli hentet på Lørenskog, men nå vet de ikke helt hvor den er. De skulle sjekke med hovedkontoret på Berger i Akershus mens jeg venta i Lørenskog. Men greide de å ringe tilbake? Neida, ikke hørt et jævla pip! Så nå får vi vel ringe til noen sjefer oppi systemet å gi dem en verbal skyllebøtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn går det når man bruker DHL... :lol:

Lykke til, Kjetil!

Henrik,det var dagens reklame :wink:

Til din opplysning så har jeg en lengere periode vært i kontakt med din arb.giver.Da de sendte Bmwccn en enorm faktura.Da saken skulle være ute av verden....fikk vi faen meg purring...så vet du det :-).

Til dere andre.Ikke annet å beklage at siden ligger nede.(typisk at det skjer rett før treffet).

Kjetil jobber ræva av seg for å få dette til å fungere da vi andre i styret er"lamme"når slike problemer oppstår.

I tillegg har han ansvaret for helgas"lille"arrangement pluss kjærring,bikkje og en jobb.

Håper flest mulig av dere dukker opp på Rudskogen og på middagen lørdagskveld på Quality Hotell Sarpsborg.

Blir gedigent lotteri med premier verdt flere tusen kroner(etter middagen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik,det var dagens reklame :wink:

Til din opplysning så har jeg en lengere periode vært i kontakt med din arb.giver.Da de sendte Bmwccn en enorm faktura.Da saken skulle være ute av verden....fikk vi faen meg purring...så vet du det :-).

Til dere andre.Ikke annet å beklage at siden ligger nede.(typisk at det skjer rett før treffet).

Kjetil jobber ræva av seg for å få dette til å fungere da vi andre i styret er"lamme"når slike problemer oppstår.

I tillegg har han ansvaret for helgas"lille"arrangement pluss kjærring,bikkje og en jobb.

Håper flest mulig av dere dukker opp på Rudskogen og på middagen lørdagskveld på Quality Hotell Sarpsborg.

Blir gedigent lotteri med premier verdt flere tusen kroner(etter middagen)!

Jeg var og hentet premiene istad. Det er veldig flotte premier vi har skaffet til veie. Vi snakker vel 15-20.000 fra EN av de gavmilde leverandørene :D

Og selvsagt er det premier fra flere! Blir et bra lotteri på lørdagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DHL har faktisk vært utrolig pålitelige for meg. Har vært veldig imponert sammenlignet med f.eks. TNT og BoxDelivery. Synd de surra det til, men det løste seg visst. :)

DHL har tidligere levert varer til meg i en imponerende fart, har ingenting å utsette på dem sånn sett.

Men de vi snakker om her er DHL Logistics, de er helt åndsfrosker! Varene kommer på mellom 1-4 dager (arbeidsdager) selv om varene har kommet til Norge. Vet liksom aldri når de dukker opp. Ber du om hente-ordre, blir varene av en eller annen grunn lettere borte i systemet. Og da lar de seg ikke spore som annet enn "under behandling" eller "levert" (selv om ingen har hentet det eller vet hvor det kan være).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...