Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, og det bør det også være etter min mening...

Hvorfor det? Porsche klubben har det sånn og jeg synes det bare er tull. Går glipp av mange dyktige mennesker bidrag på denne måten. Husk at det er mange med interesse for BMW som ikke er medlem pga de akkurat nå kjører noe annet, disse kan ha mye erfaring og sitte på masse kompetanse. I tillegg har du også alle de som lurer på å kjøpe BMW, og bruker internnett aktivt for å lese om ulike modeller, mange ønsker også råd og tips før bil kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på tide. :) Blir nok bra dette. Noen som har fått brukernavn og passord på mail enda? Stod at for eksisterende medlemer skulle dette bli sendt til den mailadressen som var registrert. Kan ikke huske og ha registret mailen min hos bmwccn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt KONGE at man må ha medlemsskap for å kunne få full tilgang til forumet!

Enig, bare synd at jeg ikke er medlem og at innmeldings-siden ikke fungerer... Aldri giddet å melde meg inn i BMWCCN da jeg kun har brukt forumet uansett, men er vel på tide å melde seg inn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt KONGE at man må ha medlemsskap for å kunne få full tilgang til forumet!

Førsteinntrykket av forumet er "så der", men det er nok bare en vanesak! :)

Er det virkelig helt konge å måtte betale hele 500 kroner i årlig for et medlemskap i BMWCCN (slik det ser ut til å bli nå)... bl.a for å få tilgang til forumet på en skikkelig måte? Her i Danmark koster det 400 kroner årlig å være medlem av BMW Club Danmark. Tilsvarende også i Sverige. Med alt rotet i BMWCCN vet jeg virkelig ikke om jeg ønsker å betale såpass mye for et medlemskap... no offence.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Årskontingent kr. 600.-."

Ikke 500,-.

Og dermed tror jeg min smertegrense er nådd.

+1.

Hva skal de gi tilbake til medlemmene for de ekstra 200 kr.? Lønn til en som klarer å poste brev med medlemskort innen 6 måneder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...