Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?

Share

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden både jeg og H_c var 20år, og begge oss har erfaring innen ledelse/drift av bedrift, og prosjekter i næringslivet.

Vi kan m.a.o se tydelig at ting ikke fungerer, og at de grep som blir tatt virker mot sin hensikt, og at løsninger som velges ikke fjerner problemet, men rett og slett ignorerer det.

Se på Tyrkia, Spania, Portugal og Irland, det er det som skjer når man ignorerer problemene.

Alle forslag som har kommet på hva man burde vurdere å gjøre på ledelses nivå i klubben er ikke hørt.

Kall oss gjærne småkonger, men vit at vi besitter mye kompetanse, og grunnen til at man ikke engasjerer seg mer er fordi man vet man ikke har kapasitet til å gjøre en god nok jobb i et verv, men det betyr jo ikke at man ikke kan komme med råd til de som sitter i disse possisjonene.

Bimmers er ikke en klubb, men det er utvilsomt det største samlingspunktet for BMW interesserte i Norge i dag.

bak bimmers kommer facebook gruppene, BMWccn sine web sider vet jeg nesten ikke om er med på listen engang.

Det er ingen tvil om at svært mye kan gjøres bedre i BMWCCN, men jeg synes at det er litt ufint å henge ut hele klubben/styret og alt hva de gjør i full offentlighet på nettet. Først og fremst vet jeg ikke konkret hva som er årsaken til problemene i klubben/styret (jeg kjenner kun symptomene). Det er også enkelte i BMWCCN som oppfatter bimmers som en konkurrent og det påkaller at jeg er litt tilbakholden med kritikk (type: hovmod står for fall).

Jeg har, som tidligere nevnt, et stort ønske om at klubben løser de utfordringer den har og blir et samlende sted for BMW interesserte. At bimmers har suksess som et forum betyr ikke at bimmers like lett kan bli en samlende klubb. Et poeng i denne sammenhengen er å se på hvor smalt talerøret for de over 30 er her inne. Vi er noen få eldre, men ikke mange i forhold til aldersgruppen 18-25. Slikt kan knapt kalles samlende i et bredere perspektiv. Her har BMWCCN helt klart sin berettigelse.

H_c: OK... du liker ikke lange innlegg som du oppfatter som kjedelige, men dette er først og fremst ditt eget problem. Helt konkret... hvor tar jeg feil (les: vas) i mitt innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her har det skjedd mye siden i går! Det liker jeg!

Provokasjonen i mitt innlegg fungerte bra :)

Her har vi fått mye bra tilbakemeldinger, de som kjenner meg vet at jeg har satt ting veldig på spissen.

Skal prøve å svare på de fleste spørsmålene og påstandene fra dere her.

Oddis: Jeg er helt enig med deg, vi må gjøre noe med hjemmesiden, det er alle enige om!

Jeg har sendt en forespørsel til Metronet om hva det vil koste å utvikle bmwccn.no med søkefunksjon på hele siden og forum løsningen.

Slik at det er EN søkemotor og ikke 2.

Jorg1s1: Takk for tilbakemeldingen, det er bra at du forstår!

Det å åpne forumet for allmennheten er jeg skeptisk til dessverre, jeg bøyer meg for dette om flertallet vil åpne forumet.

Det jeg husker fra det gamle forumet så var det mange som gledet seg til det ble ett forum med loggin.

Kanskje man kunne åpnet forumet for allmennheten, og hjemmesiden ellers for medlemmer?

Der barockengel og R. Andersen: jeg har svart litt på dine synspunkter allerede. Beklager at du ble provosert, men det er en god måte å få synspunkter på 

Vi holder på med mye rart om dagen: Nye medlemskort er på vei fra plastkort Norge, vi har en løpende dialog med Metronet med forbedringer/feilretting, vi holder på med å lage forslag til nye vedtekter, det vi i styret håper er at alle medlemmer skal bli hørt/få stemme på årsmøte uten å være tilstedet. ++

2000Touring: Takk for tilbakemelding, jeg er lydhør og gleder meg over tilbakemeldinger, men når man ikke får tilsendt konstruktiv kritikk så må man provosere litt 

Styret og DK/UG styrene er bekymret for klubbens utvikling, vi hadde ett veldig bra ledermøte 1/10 med mye flotte tilbakemeldinger/tiltak.

Når det er sagt så har vi i styret en sterk tro om at BMWCCN vil bli en BMW verdig bilklubb snart!

Motivasjonen må være at BMWCCN er en klubb for entusiaster og mye sosialt samhold, fahrfreude og spennende treff i årene som kommer. Ta en titt i kalenderen for 2012 på www.bmwccn.no

Jørgen Lie: Føler jeg har svart på en del av spørsmålene dine allerede.

I vedtektene som BMWCCN er styrt etter så er det Årsmøte som er høyeste organ. Det som blir stemt over der må vi i styret jobbe for.

Konstruktiv kritikk er veldig bra og vi tar gjerne imot det fra alle sammen, om du er medlem eller ikke medlem om du er ung eller gammel 

Egil S: #1 Det er veldig positivt med støttemedlemmer og de må ivaretas på en eller annen måte. Det er mulig for medlemmer å sende inn forslag til årsmøte om hvordan støttemedlemmene skal ivaretas, om det er rimeligere årskontingent eller hva det skulle være må komme frem i forslaget.

#2 Det var veldig få på årsmøte, det er bekymringsfullt! Det ble lagt frem ett forslag på årsmøte i år fra Karl-Magnus Kjendlie med nye vedtekter hvor medlemmer fra hele landet kan få stemme uten å møte opp, dette ble nedstemt mot at en komité skulle utvikle nye vedtekter.

Jeg skulle ønske at Karl Magnus sine vedtekter ble godkjent på siste årsmøte, da ville medlemmer i distrikts Norge allerede på neste årsmøte fått brukt stemmeretten sin lettere. Det resulterte i at vi må vente enda 1år, dessverre! Det var ikke store endringene som var foreslått endret.

Hvis det ikke hadde fungert så er det jo mulig å utvikle vedtektene igjen året etter. Man må nesten det for å være frempå.

Fakturasaken: Vi har sendt ut ett brev sammen med nytt medlemskort om at medlemskapet må fornyes via bmwccn.no nå.

Man blir varslet på mail noen uker før medlemskapet går ut, slik at det er mulig å fornye medlemskapet om man ønsker det!

Siste saken din Egil S.: Når du har en så sær bil som 8-serien så må du nok ut av landet for å finne spisskompetanse 

Det hadde vært moro og meget bra for klubben å dra nytte av din kompetanse på 8-serien, det er sikkert mange medlemmer som har 8-serie som ønsker diskusjon fra nordmenn med kompetanse om disse flotte bilene!

PS: så ut som ett meget flott 8-serie treff du arrangerte, det hadde vært moro om det hadde vært i BMWCCN regi.

Hvor mange biler møtte opp? Kanskje man kunne laget en egen UG(undergruppe) til dere som du for eksempel er formann for.

Da kan du søke økonomisk støtte fra BMWCCN for å arrangere treff i fremtiden.

Det hadde styrket det norske 8-serie miljøet!

H_c: Du har ikke klart å begynne å kommunisere på en ordentlig måte og påstandene dine medfører ikke riktighet! Så da velger jeg å ikke svare deg. Det har jeg sagt til deg før også!

Noekult: Det å lage en slik spørreundersøkelse ble snakket om på ledermøte nå 1/10.

Det er noe vi ønsker å gjøre, men akkurat nå så er det ikke mer kapasitet i styret til å lage undersøkelsen.

Det kommer etter hvert!

Hvis noen av medlemmene våre ønsker å ta på seg oppgaven med dette så er de hjertelig velkommen, ta kontakt med meg på joachim@bmwccn.no så skal jeg sette deg i kontakt med de som kan ordne løsningen.

Kommer du med forslag blir du hørt som alle andre, alle medlemmer har like mye å si, det har ingen betydning om du er ung/gammel/lang el. kort fartstid i klubben.

Fredrik: Veldig bra skrevet! Støtter din uttalelse der!

Håper dette ga svar på innleggene deres!

La oss alle dra lasset i riktig retning!

Ha en strålende BMW helg!

Mvh

Joachim Lie

Styremedlem BMWCCN

joachim@bmwccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, du har mye rett, men inlegget ditt syne jeg bare er gjentakelser på dine tidligere inlegg, pluss du er for forsiktig, her går det tydelig vis ikke inn med teskje engang hos de som driver bmw klubben, og det ser ikke ut som det går inn med dynamitt heller.. så da blir desvere inlegget ditt litt tafat. Jeg er ellers enig i at det du sier hvordan ting BURDE være.. men det hjelper ikke å si slikt lenger, for ting er HELT PÅ STYR og ingen tar tak i det!!

Leg ned kluben og la den startes på ny når tiden er moden av noen VIRKELIGE entusiaster heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joachim, gjeeeisp...

Tror du du blir merpupulær når du HVER gang det kommer kritikk GJENTAR kritikken med egen ord, for så å skrive at du skal ta det vider, etc, og at du forstår..

OG SÅ KOMER JO FAEN MEG AKKURAT samme kritikk opp igjen neste mnd?? du får ikke gjort noen ting, du har ingen makt, og jeg fatter ikke at du i det hele tatt gidder skrive at du er representant for styret i bmw klubben igang, for, og jeg tror jeg snkker for de fleste her inne, at vi har sett litt for mange ganger st det er som å snakke til en død vegg..,

Og hvorfor i hellvete har dere enda kontakt med metronett som har SNYTT dere for over 500.000 kr, og levert en webversjon a la 1998, som kun TO menesker liker?? Du hadde vert sparket for lengst hadde dette vert en vanlig bedrift og ikke en naiv og inkompetent gutteklubb der to tre idioter TROR de vethva massene vil ha.., alle skylder på hverandre, og ingen tør å¨rydde opp, for da må de jo avsløre hvor feil DE har gjort delv..

DEN som tegnet kontrakten med metronett burde vert utestengt fra bmwccn for livstid!!!! Her lukter det noen kjenner noen etc og så flytter vi litt penger fra deg til meg som en kompistjeneste laaaang vei!!!

Og nå vil dere ha 600!!!!! kr for dette møkkverket dere levere tilbake????

Komunisere riktig meg i RÆVA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joachim, gjeeeisp...

Tror du du blir merpupulær når du HVER gang det kommer kritikk GJENTAR kritikken med egen ord, for så å skrive at du skal ta det vider, etc, og at du forstår..

OG SÅ KOMER JO FAEN MEG AKKURAT samme kritikk opp igjen neste mnd?? du får ikke gjort noen ting, du har ingen makt, og jeg fatter ikke at du i det hele tatt gidder skrive at du er representant for styret i bmw klubben igang, for, og jeg tror jeg snkker for de fleste her inne, at vi har sett litt for mange ganger st det er som å snakke til en død vegg..,

Og hvorfor i hellvete har dere enda kontakt med metronett som har SNYTT dere for over 500.000 kr, og levert en webversjon a la 1998, som kun TO menesker liker?? Du hadde vert sparket for lengst hadde dette vert en vanlig bedrift og ikke en naiv og inkompetent gutteklubb der to tre idioter TROR de vethva massene vil ha.., alle skylder på hverandre, og ingen tør å¨rydde opp, for da må de jo avsløre hvor feil DE har gjort delv..

DEN som tegnet kontrakten med metronett burde vert utestengt fra bmwccn for livstid!!!! Her lukter det noen kjenner noen etc og så flytter vi litt penger fra deg til meg som en kompistjeneste laaaang vei!!!

Og nå vil dere ha 600!!!!! kr for dette møkkverket dere levere tilbake????

Komunisere riktig meg i RÆVA!!!

Du må ha faktaene klare før du utaler deg!

H_c vi er ferdig diskutert! Det nytter ikke å kommunisere med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorg1s1: Takk for tilbakemeldingen, det er bra at du forstår!

Det å åpne forumet for allmennheten er jeg skeptisk til dessverre, jeg bøyer meg for dette om flertallet vil åpne forumet.

Det jeg husker fra det gamle forumet så var det mange som gledet seg til det ble ett forum med loggin.

Kanskje man kunne åpnet forumet for allmennheten, og hjemmesiden ellers for medlemmer?

Jeg husker godt selv at mange gledet seg enormt til nytt forum med login for kun medlemmer av BMWCCN. Dette var vel mest pga Skrotnisse og de provoserende innleggene hans. Nå ser jeg derimot at de som gledet seg til dette, enten har forlatt forumet helt og ikke postet et eneste innlegg i det nye forumet, eller maser om å få tilbake det gamle forumet og sier de heller kan leve med folk som Skrotnisse. Spør du meg var ikke Skrotnisse noe problem, hvis man virkelig hisser seg opp så mye som enkelte gjorde pga han, så må man lære seg å kontrollere sinnet og heller scrolle over innlegg/tråder av han.

Jeg har registrert av flere BMWCCN medlemmer ønsker forumet åpnet for allmennheten. Da kun forumet, resten av hjemmesiden kan forbli lukket. Hvordan skal du finne ut om flertallet ønsker dette? Er det mulighet for å sette opp en avstemning/poll på BMWCCN sine sider kun for medlemmer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har registrert av flere BMWCCN medlemmer ønsker forumet åpnet for allmennheten. Da kun forumet, resten av hjemmesiden kan forbli lukket. Hvordan skal du finne ut om flertallet ønsker dette? Er det mulighet for å sette opp en avstemning/poll på BMWCCN sine sider kun for medlemmer kanskje?

Det er bare å legge inn spørsmålet i en questback f.eks.

Som man sender på mail til alle medlemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÆRLIG joahkim...jeg har sldri fått noen mail fra questback.. igjen bare lyver og skryter du for å ro deg bort..

Og en ting til, svare du ikke på MIN kritikk, så kommer ud deg aldri videre, for JEG MENER det som alle andre mener..

Jeg vedder på at bare ved å være så hoven, og unnlate å svar meg her, så har du sikkert sørget for at ca 100-200 potensielle medlemmer har tatt et standpunkt.. Jeg lurer på hvor lenge de høye herrer skal la deg holde på å ødelegge klubben..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er det med dette flertallet hele tiden? Er dere retarded hele gjengen eller? Hvor vanskelig kan det være å ta en avgjørelse basert på at dette skal "selge"? Lage et forum og en hjemmeside som APPELERER?? I stedet for å gnåle om avstemminger og flertall etc etc.. Jeg mener at en normalt oppegående person VET hva folket vil ha. her inne er feks Egil Sandvik et godt eksempel på dette.. mens Joachimm Li omtrent fremstår som en amish tilbakestående..

Jeg VET det er TO kompetente og dyktige personer i bmw klubb styret.. så det må være de andre der inne som fucker opp alt..

Og så det laterlige siste fahrfreude.. tynnere enn et donald blad, med bokstaver i størrelse 42 for å bruke mest mulig plass... og hva handler det om`` Joda, at presidenten trekker seg etter TO!!!! mnd.....

Alle de rådene jeg har kommt med, og alt jeg har tilbudt meg av hjelp.. INGENTING har de plukket

opp..

Jeg tilbød meg til og med en gang å bli redaktør.. men neida, vi ansetter 12 åringen som er så flink til å forstørre bokstaver..

Dere har nå gravd en så sinnsyk grav, at jeg foreslår dere hopper nedi den,og at de to DYKTIGE styremedlemmene får ta over, og lønne et par KOMPETENTE personer utenom til å rydde opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÆRLIG joahkim...jeg har sldri fått noen mail fra questback.. igjen bare lyver og skryter du for å ro deg bort..

Jeg har heller ikke skrevet at dette er sendt, jeg har forklart at det kan lages en questback og få det sendt ut til medlemmene.

Da du skrev på forumet til bmwccn.no at du kunne stille som redaktør så trakk du deg også noen dager etterpå og ittillegg så sendte du sms til styremedlemmer og gikk til personangrep!

Det viser jo bare at du ikke er en riktig kandidat!

Personangrep/mobbing direkte mot personer viser bare hvor useriøs du er H_c!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egil S: #1 Det er veldig positivt med støttemedlemmer og de må ivaretas på en eller annen måte. Det er mulig for medlemmer å sende inn forslag til årsmøte om hvordan støttemedlemmene skal ivaretas, om det er rimeligere årskontingent eller hva det skulle være må komme frem i forslaget.

#2 Det var veldig få på årsmøte, det er bekymringsfullt! Det ble lagt frem ett forslag på årsmøte i år fra Karl-Magnus Kjendlie med nye vedtekter hvor medlemmer fra hele landet kan få stemme uten å møte opp, dette ble nedstemt mot at en komité skulle utvikle nye vedtekter.

Jeg skulle ønske at Karl Magnus sine vedtekter ble godkjent på siste årsmøte, da ville medlemmer i distrikts Norge allerede på neste årsmøte fått brukt stemmeretten sin lettere. Det resulterte i at vi må vente enda 1år, dessverre! Det var ikke store endringene som var foreslått endret.

Hvis det ikke hadde fungert så er det jo mulig å utvikle vedtektene igjen året etter. Man må nesten det for å være frempå.

Fakturasaken: Vi har sendt ut ett brev sammen med nytt medlemskort om at medlemskapet må fornyes via bmwccn.no nå.

Man blir varslet på mail noen uker før medlemskapet går ut, slik at det er mulig å fornye medlemskapet om man ønsker det!

Siste saken din Egil S.: Når du har en så sær bil som 8-serien så må du nok ut av landet for å finne spisskompetanse 

Det hadde vært moro og meget bra for klubben å dra nytte av din kompetanse på 8-serien, det er sikkert mange medlemmer som har 8-serie som ønsker diskusjon fra nordmenn med kompetanse om disse flotte bilene!

PS: så ut som ett meget flott 8-serie treff du arrangerte, det hadde vært moro om det hadde vært i BMWCCN regi.

Hvor mange biler møtte opp? Kanskje man kunne laget en egen UG(undergruppe) til dere som du for eksempel er formann for.

Da kan du søke økonomisk støtte fra BMWCCN for å arrangere treff i fremtiden.

Det hadde styrket det norske 8-serie miljøet!

problemet de fleste støttemedlemmene nå møter er:

-økt kontigent, er det verdt det?

-uvitenhet om at man ikke får regning

-e-poster med informasjon som ikke kommer fram (spam filter)

-noen er kanskje ikke så komfortable med å bruke teknologiske løsninger som web betaling

-som en kombinasjon av de over er resultatet at mange medlemmer nå faller ut fordi de ikke er klar over hva som skjer og at de nå må på nett for å få info/betale medlemsavgiften.

Siden vi nå er inne på kontigenten undrer jeg meg hvorfor denne måtte økes?

meg bekjent så er medlemsbladet den største enkelt utgiften til klubben.

It utgiftene er et tilbakelagt kapittel, fokus frammover og se på hva som rimelig kan bedre det man har.

hører man som rekrutterings middel har tilbudt gratis/billig banekjøring noe en svært liten del av medlemsmassen har nytt godt av.

det som gjør at jeg er så i mot denne økningen er nettopp viljen til å redusere utgiftene.

gratis banekjøring, ærlig talt, dette er unødvendig.

siden klubben nå er i et økonomisk uføre ville det mest naturlige være å se etter steder å redusere kosten. redusert sponsing av aktiviteter ville være et sted å begynne, iallefall i en overgangsperiode.

hva ville f.eks besparelsen være på å redusere fra 4 til 3 utgaver av medlemsbladet de neste 2 årene f.eks.

eller hva med en "nettavis løsning" på websidene og en årbok på slutten av året utgjøre av reduserte kostnader.

Slik jeg ser på denne økningen i medlemsavgiften er det et signal om at "vi kjører på som før og dytter problemet over på andre" istedet for å gå ut å si at klubben er i en sånn og sånn situasjon, men med følgende sparepakke de neste 2 årene vil vi være på rett kjøl igjen uten at medlemmenes kostnad øker.

Vi håper på forståelse fra medlemmene at tilbudet vil bli noe redusert intil vi er økonomisk på fote igjen.

Årsmøte førslag ble av meg skrevet i denne tråden en tid før selve årsmøtet, på denne tiden leste flere styremedlemmer tråden så jeg så det som unødvendig å sende dette inn som et egent forslag.

vel å avholde en telefon konferanse vil flere kunne delta. jeg sier ikke at folk skal ringe inn individuellt, men de fleste lokallagene har møtelokaler der medlemmene kan møte som på en vanlig medlemskveld.

på denne måten kunne hver lokalklubb ringt inn og deltatt på årsmøtet, man hadde avholdt avstemmningen lokalt og så meldt inn resultatet på melodi grand prix måten "this is the result of the Rogaland voting" på denne måten kunne nok deltagelsen fort kommet opp i flere hundre medlemmer.

jeg hadde medlemsfornyelse i juni, men i fjor fikk jeg ikke regningen før i siste medlemsblad i november.

jeg fikk innloggings data på mail i April, men fikk aldri noen faktura, mail eller noe som helst på at jeg måtte betale, har heller ikke mottatt noe brev eller medlemskort, men siden jeg ikke har betalt så er kanskje det årsaken.

8'er miljøet sitter jeg og Terje (Huldra66) i styret for en internasjonal grupering. Vi har kartlagt og har kontakt med veldig mange norske 8'er eiere.

Dette arbeidet startet jeg for 4 år siden og fant en 20+ eiere, men når Terje kom med på lagt tok det virkelig av, vi har funnet nesten alle e31 bilene i Norge (110+), og har kontaktet over 70 eiere, og det som startet som en e-mail liste for å hjelpe hverandre er nå blitt et lite miljø, og vi ble spurt om å bli styremedlemmer for å representere Norge internasjonalt i Europas største e31 forum www.8er.org

Vi er et separat miljø, nesten som 02/classic gjengen, mye av årsaken er at de aller fleste 8'er eierne er 50+ og ikke direkte forum brukere, noen har ikke engang e-mail.

målet er på sikt å bli den internasjonale 8'er klubben direkte under BMW, jeg tenkte en periode på en egen underavdeling innen BMWccn, men fant ut at det var en bedre løsning å bli en del av en offisiell internasjonal e31 klubb.

Jeg tar ikke æren for 8'er treffet, dette var et sammarbeid mellom meg og Terje, så han fortjener minst like mye ros for det treffet som meg.

På treffet vårt hadde vi 25 biler fra hele Europa, kun 7 fra Norge.

tilbakemeldingene var så gode at det sansynligvis blir et nytt treff i 2013, i 2012 er det Svenskene sin tur.

i 2010 var vi 7 Norske e31 på et treff i Sverige, og Terje var i år i Polen på treff, jeg var desverre på jobb så jeg kunne ikke delta.

Både jeg og Terje er innom Bimmers her å søker opp e31 med gjevne mellomrom, og det er stort sett de trådene jeg leser her inne.

Noe hjelp kan vi tilby, men 8er forumene på nett er den beste plassen å lete, det finnes også folk som overhaler deler så det er rimelige deler å få tak i rundt om i verden.

Av jobb hensyn og grunnet driftingen av e31 relaterte ting så har ikke jeg kapasitet til å ta på meg noe verv i BMWccn, men som jeg nevnte tidligere så kan jeg alltids komme med råd og vink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oddis: Jeg er helt enig med deg, vi må gjøre noe med hjemmesiden, det er alle enige om!

Jeg har sendt en forespørsel til Metronet om hva det vil koste å utvikle bmwccn.no med søkefunksjon på hele siden og forum løsningen.

Slik at det er EN søkemotor og ikke 2.

Flott.

Jeg skal kort presisere

- Et forum ala strukturen vi har her på bimmers med vanlige kategorier, intuitive kolloner og knapper. Bare be Metronet titte på bimmers..no og si at vi skal ha samme oppsett på forumet! Enkelt og konsist.

- Få gjenopprettet all data fra det gamle "skrotnisse-forumet" slik at vi kan ha tilgang til å søke gjennom det. Der ligger det tråder jeg pr. i dag skulle ønske var tilgjengelig for infohenting.

Ellers var det synd å høre at forslag om vedtekter til mer "direkte demokrati" ble nedstemt.

Kan du ta en kjapp forklaring på hva saken dreide seg om, og hva som var argumentene til de som nedstemte det? Jeg fikk ikke siste FF der det sto møtereferat (?)

Jeg har flere ganger ytret meg om at vi trenger et infosenter der alle kan logge inn med brukernavn og passord og stemme i enkeltsaker. Så kan man få e-post eller SMS om at det nå ligger avstemning tilgjengelig innen et gitt tidsrom om en spesifikt sak som man kan gå inn å stemme på. Dette forutsetter selvfølgelig at styret legger ved en presentasjon av saken og poengterer åpenbare positive og negative sider ved Ja/Nei valgene. Da får man mer følelsen av å være med, og interessen/engasjementet bruker å øke temmelig hurtig.

Med teknologien som finns idag blir fort 1988 modell styre-funksjoner veldig tunggrodd og det tror jeg er et av de største problemene med hele klubben, den styres av tre gir forover, ett til siden og ett bakover (les: byråkrati). Jeg håper virkelig vi får til noe mer "flowing" styrefunksjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H_c: Du har noen hissige og ærlige innlegg. Genialt!

Har også vært bmwccn.no i noen år, samt bimmers medlem, men med nytt brukernavn.

Men noen har "failet" totalt med de nye sidene her. Masse fint prat om plastkort, presidenter, vise presidenter, questback, kjøp av medlems kontigent osv.

Ingenting av dette hjelper til for oss medlemmer? Dere ser jo alle som faller i fra..

Det er faktiskt gått 6 mnd eller mer sidene de nye sidene kom opp. Slikt burde ikke ta mer en 14 dager med god planlegging.

Det trengs knyttnever og presis handling bak masse fine utspill og ord om det skal fungere.

Bimmers.no er det beste bmw forumet og det nærmeste jeg kommer bmw klubb pr. i dag.

Hilsen Lars 1972 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joachim... sms til styremedlemmer du ja...

HVIS jeg har send sms til styremedlemmer så var det nok IKKE til deg, og dermed skal du egentlig DRITE i det vel? Nysgjerrigper... Og siden det IKKE var til deg så har du vel heller ingenting med det.. jeg husker ikke hvem jeg sendte sms med i den tiden, det var nemlig to fra styret jeg var i kontakt med....

Jeg er desverre lei av å være seriøs i diskusjonene i denne saken... da det ikke førte frem det heller.. så nå skal jeg være negativ og i opposisjon helt til dere lager det slik JEG vil ha det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...