Gå til innhold

Arggggg! Felgproblemer

Share

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon her nå!

Nå som bilen er klar for bmwccn treff på rudskogen og alt ser bra ut så skjer det, to av felgene har mistet masse klarlakk og ser helt forferdelige ut. Må innom på dekkspesialisten på fredag å høre hva de kan tilby i erstatning eller liknende.

Felgene er forøvrig av merket r-tech.

Disse må være av veldig dårlig kvalitet da de kun er kjørt 6-7000km, aldri grusvei og nesten aldri i dårlig vær, + at jeg har tatt godt vare på de og vasket de skånsomt osv....

Blir jo ikke noe mindre frustrert, ser ut til at bilen blir parkert i garasjen til nye felger har kommet, noe som antagelig kan ta litt tid.

Blir vel til at vinterbilen får seg en tur til rudskogen og litt banekjøring i steden.

Er ikke spesielt artig å kjøre rundt med stygge felger(er vel i grunn uaktuelt).

hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46'n blir nok hjemme da ja, men jeg får bytte litt kjøleveske og sånn på e30 så kan jeg nok få det morro uansett, men det er veldig kjedelig når en legger ned masse tid og ikke minst penger i den ordentlige bilen, så dukker dette opp og det blir uaktuelt å kjøre noe serlig med den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...