knut_olestad Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 var en liten skrivefeil i den lenger opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe.. manglet en "l" der gett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 tar ikke på deg å lage ett sett til til E34 a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Har vel sklidd ut fra å være dørside diy dette til å bli en tråd med posting av div dørsider. Legger ut noen bilder fra dørsidene som skal inn i e38en. Ble plutselig Focal K3P i dørene isteden. Var ikke mye ledig plass til kabler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Legger også ut en mini diy på litt mere avanserte dørsider. River av den orginale skyen så det blir plass til den nye. +at støpen og lim hefter seg bedre til "pappen" i dørsiden enn skyen. Frest ut ringer til doble 6.5" og diskantene. Har laget en kant rundt som gjør at elementene blir forsenket. Ser endel penere ut enn om dem stikker på utsiden. Her er ringene limt fast i ønsket vinkel. Bruker støpeplast som er kjøpt på www.installbay.no til å bygge opp rundt ringene. Hadde litt dårlig med plast så jeg måtte legge inn noen mdf klosser. Ferdig med støpeplasten. Nå er det bare mange timer med pussing igjen. pusse pusse Viktig å kjøpe sterkt lim som tåler varme. Så det ikke slipper på varme sommerdager. Skyen må også være en tøyelig skye skal dette bli pent. Ferdigbilder: Dørene tilhører mbrother her på forumet. Pris på å lage noe sånt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Bumper denne jeg, da jeg også lurer på pris på de E36 dørsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 21, 2008 Share Skrevet August 21, 2008 hvorfor er ikke dene stick eller lagt i diy forumet http://www.bimmers.no/statisk.php?id=gds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Kan du lage en DIY der du lager basskasser bak i bagasjerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Kan godt lage en neste gang jeg lager en. Tenker du på MDF kasse eller glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Glassfiber. skal bygge i en cab, så må vel gå for en litt spesiell kasse tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice69 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Perfekt utført DIY ! Utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 jeg lurer på en ting, viss dere ser her så er det ei dørside ifra e30,( ikke min). og jeg tenkte å bruke den "kassa" nederst framme der til å ha høytaler i, altså bygge ny kasse, men jeg lurer på en ting, hvordan ville dere gjort det? vil helst ha høytaler vinkla litt oppover mot folk i bilen, siden lyden som er i bilen nå ikke er så bra, er lite mellomtone, noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 I e30 ville jeg heller satt elementet i kickpanelet og latt dørsiden være i fred. Funker meget bra med kickpanel montering i e30 og e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 I e30 ville jeg heller satt elementet i kickpanelet og latt dørsiden være i fred. Funker meget bra med kickpanel montering i e30 og e34. er det jeg har gjort nå.. men fryktelig dårlig mellomtone, er mye diskant, pga de står oppe ved A stolpen, så hører mellomtonen dårlig i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 I e30 ville jeg heller satt elementet i kickpanelet og latt dørsiden være i fred. Funker meget bra med kickpanel montering i e30 og e34. er det jeg har gjort nå.. men fryktelig dårlig mellomtone, er mye diskant, pga de står oppe ved A stolpen, så hører mellomtonen dårlig i forhold.. Kan du ikkje justera nivået på diskanten på delefilteret? Har du på litt diverse lydgreie på spilleren? (isåfall skru dei av!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå