Ballder Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Merkelig at når det alltid snakk om russisk talende land så må alle bilene være tjuvgods.. Basert på erfaring/kjennskap til folk der muligens. Jeg for min del VET at det er mye snusk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Merkelig at når det alltid snakk om russisk talende land så må alle bilene være tjuvgods.. Det er selvsagt en dårlig holdning ovenfor Russland og en del andre østblokkland. Men dessverre så er det en realitet at en stor prosentandel av stjålne sportsbiler i vesten havner i øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Merkelig at når det alltid snakk om russisk talende land så må alle bilene være tjuvgods.. Det er selvsagt en dårlig holdning ovenfor Russland og en del andre østblokkland. Men dessverre så er det en realitet at en stor prosentandel av stjålne sportsbiler i vesten havner i øst Og ikke minst S-klasse og andre luksusbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 uten å virke for forhåndsdømmende, men fikk no litt ymse feeling i starten når dem rygga ut av det lagre der... kunne jo ha vært int å sett ka mer som sto der inne. Har ikke vært i Rus så vet ikke hvor vanlig det er med m3 å atvèr blant ungdom der borte... men dem virka jo ikke spessielt forsiktig med leketøyet heller... å som nevnt, dårlig med kjennemerker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Hadde den ikke bimmers.no skiltplater? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Dæven den m3'n va nydli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jornab Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Akkurat slik ville jeg også ha kjørt hadde jeg hatt en slik bil. Biler er til for å brukes! Spesielt M3. Å pusse en bil ihjel er bare latterlig spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Helt sikkert "hans" bil, bare drekt ei flaske vodka først for å tørre å gjøre det der med en m3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 var ca. sånn jeg kjørte i hele vinter som var med Merce C180;P Jaså, gjør ikke noe så lenge du ikke hadde stjelt bilen Som muligens disse russiske kameratan hadde gjort. Hadde ikke stjålet bilen! Men var fortsatt ikke min.. hehe:P må øve med skrap før man starter med bmw! Må bare legge til det at det var ikke alltid det gikk like fint ropa: du hadde jo fått inn en fin driv med tverra kjøring med den gamle bimmern din:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Den blei jo ikke akkuratt oppbrukt!! Bør hvertfall tåle såppas men att den er stjelt er jo mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Regnet med voldtetkt av M3 jeg, men det var jo bare litt sladding. Like greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Syns det såg ut som vanlig vinter kjøring jeg Ingen ting er som en sprek bil og perfekt føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 synes ikke han var så veldig crazy i kjøringa nei. bortsett fra at han fint kunne ha kjørt ned han ene langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 desse bilene er sikkert hentet i andre land.knuser dem den er det bare og "låne" en ny den va go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eidarj Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Det her var krutt! Kommer i allefall ikke jeg til å få sove i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå