Gå til innhold

det fineste karosseriet

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som føler for å utbrodere litt mer i detalj hvorfor de liker de modellene de liker? En ting er å påstå at gamle Alpina fem-serier og e30 M3'er er rå fordi de er raske og er artige å kjøre, men det er vel ikke det vi diskuterer her?

Med andre ord, hva er det med de forskjellige karrosseriene som gjør at dere oppfatter dem som pene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn at alle som jeg har hatt har vært pene, alt t sin tid

E28 Var helt knall når eg kjøpte den

E23 Likeså

E30 Helt topp

Og nå liker jeg selvfølgelig E53 :D men det er i grunn svært vanskelig å diskutere smak og behag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette må vel være ett av de vanskeligste spørsmålene du kan stille en bmw entusiast.

synest at nesten alle bmw modellene er unike og pene.. noen er selvsagt litt annerledes enn andre og ikke fult så mangen som liker de, men i bunn og grunn så er alle flotte biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stasjonsvogn: E36

Synd bagasjerommet er så alt for lite og upraktisk utformet eller så hadde det blitt handel sist fredag. De stramme og litt firkantede linjene er utrolig pene og hele bilen harmonerer bra.

Sedan: E34 el E38

Den gamle femmern har meget pene og stilrene linjer. Jeg synes fremdeles den holder seg svært godt i forhold til dagens biler.

Sjuern er rett og slett en ren nytelse i design. Tidløst!

Coupe: E46 el E92

E46 ser så utrolig elegant ut! Jeg synes sedan og stasjonsvogn ser litt mistilpasse og kompakte ut. Linjene på coupe "flyter" liksom så sinnsykt bra, vanskelig å forklare.

E92 har isolert sett de peneste og mest elegante linjene hittil, men er fremdeles en anelse for dyr for min del.

Cabriolet: ingen...

Når skal BMW komme med en pen cab??

Vel, alt dette tatt i betraktning så kom ikke min neste (sansynsligvis) bil, E39 Touring, med på listen. Jeg synes den er litt for rund i kantene og upersonlig designet, men det ser ut som om det er den eneste bilen som tilfredsstiller mine krav og mitt formål med ny bil. Det beste kompromis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...