Gå til innhold

Film fra bimmers.no-treff - Endelig klar........

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare jeg får noe råmatriale av dere så.. Venter enda på noe.. Har "bare" det som la/ligger på ftp'n. Men skal ihvertfall bruke head-cam filmene. Spørs om alle bildene blir med, det er snakk om nærmere 1,5gb med bilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg får noe råmatriale av dere så.. Venter enda på noe.. Har "bare" det som la/ligger på ftp'n. Men skal ihvertfall bruke head-cam filmene. Spørs om alle bildene blir med, det er snakk om nærmere 1,5gb med bilder. :)

ser ikke ut som jeg får no råmateriale denna uka gitt! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdsvis dårlig respons på råformat fra dere enda synes jeg. Har kun fått en DVD fra [space]

Håper da virkelig det er flere av dere som kan sende over noe.. Har lastet ned det sim var å få lastet ned fra FTP-serveren Gunnar ordnet, men kvaliteten på filmene der er jo ikke optimal. Vil helst ha råformatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være flere som har noe film å sende mAZE?

Jeg tok desverre bare rundt 8 minutter, og det ble utrolig hakkete da jeg tok det inn på PCen, så jeg vet ikke hvordan det er på kassetten. Usikker på om noe kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholdsvis dårlig respons på råformat fra dere enda synes jeg. Har kun fått en DVD fra [space]

Håper da virkelig det er flere av dere som kan sende over noe.. Har lastet ned det sim var å få lastet ned fra FTP-serveren Gunnar ordnet, men kvaliteten på filmene der er jo ikke optimal. Vil helst ha råformatet.

fikk ikke tak i råmaterialet! men fikk en film som har litt høyere bitrate enn den jeg la opp på ftp'en! interresert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så høy bitrate som mulig, så kvaliteten ikke blir alt for dårlig når jeg komprimerer filmen... Noen som har en ide til hvilken program jeg kan bruke til det forresten? Har akkurat lagt inn SUPER og har tenkt å prøve ut det. Det er et gratis program som komprimerer i diverse formater, aner ikke om det er noe bra..

Gunnar: Du kan jo alltids sende filmen til meg, så kan jeg sende den tilbake når jeg har lagt det inn. Vet ikke om jeg får det noe bedre da..

Ikke umulig jeg har nok å ta av selv, har enda ikke sett på alt, men det er da totalt 2timer med film, så skulle da tro det er noe jeg kan bruke av det. :) Men vil ha mer.. 3-4timer med råformat hadde ikke gjort noe.

Begynner(om været holder seg) med introen til helga. Tenkt å bruke bilen min egen til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...