hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvilket også ble gjort stort sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Det var ikke mange som ble svartflagget for sladding. 336mik var en av få (den eneste?) og klarte det med en 316i compact!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Han burde jo egentlig fått en premie for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Det var vel et fåtall som prøvde å ligge breidt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Han burde jo egentlig fått en premie for det! Ja jeg vil ha premie Er faktisk ikke sperre på konebilen en gang.Og understryt som få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 ":1sp6ymaw]En liten Teaser fra meg:http://video.tinypic.com/player.php?v=538jl3c Ellingsen i slaktern! Takker Morsomt å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Bare jeg får noe råmatriale av dere så.. Venter enda på noe.. Har "bare" det som la/ligger på ftp'n. Men skal ihvertfall bruke head-cam filmene. Spørs om alle bildene blir med, det er snakk om nærmere 1,5gb med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Bare jeg får noe råmatriale av dere så.. Venter enda på noe.. Har "bare" det som la/ligger på ftp'n. Men skal ihvertfall bruke head-cam filmene. Spørs om alle bildene blir med, det er snakk om nærmere 1,5gb med bilder. ser ikke ut som jeg får no råmateriale denna uka gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ikke noe stress 2mMy, får ikke begynt med filmen før rundt neste helg uansett.. Så send så fort du har den i hende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Det var vel et fåtall som prøvde å ligge breidt uansett. Jeg prøvde hele dagen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg lå litt vel breit noen ganger, og ble foreviget (dessverre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Forholdsvis dårlig respons på råformat fra dere enda synes jeg. Har kun fått en DVD fra [space] Håper da virkelig det er flere av dere som kan sende over noe.. Har lastet ned det sim var å få lastet ned fra FTP-serveren Gunnar ordnet, men kvaliteten på filmene der er jo ikke optimal. Vil helst ha råformatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Må da være flere som har noe film å sende mAZE? Jeg tok desverre bare rundt 8 minutter, og det ble utrolig hakkete da jeg tok det inn på PCen, så jeg vet ikke hvordan det er på kassetten. Usikker på om noe kan brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Forholdsvis dårlig respons på råformat fra dere enda synes jeg. Har kun fått en DVD fra [space]Håper da virkelig det er flere av dere som kan sende over noe.. Har lastet ned det sim var å få lastet ned fra FTP-serveren Gunnar ordnet, men kvaliteten på filmene der er jo ikke optimal. Vil helst ha råformatet. fikk ikke tak i råmaterialet! men fikk en film som har litt høyere bitrate enn den jeg la opp på ftp'en! interresert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ja så høy bitrate som mulig, så kvaliteten ikke blir alt for dårlig når jeg komprimerer filmen... Noen som har en ide til hvilken program jeg kan bruke til det forresten? Har akkurat lagt inn SUPER og har tenkt å prøve ut det. Det er et gratis program som komprimerer i diverse formater, aner ikke om det er noe bra.. Gunnar: Du kan jo alltids sende filmen til meg, så kan jeg sende den tilbake når jeg har lagt det inn. Vet ikke om jeg får det noe bedre da.. Ikke umulig jeg har nok å ta av selv, har enda ikke sett på alt, men det er da totalt 2timer med film, så skulle da tro det er noe jeg kan bruke av det. Men vil ha mer.. 3-4timer med råformat hadde ikke gjort noe. Begynner(om været holder seg) med introen til helga. Tenkt å bruke bilen min egen til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå