Dr_S Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Chicane - Saltwater Rocco - Generation of love Velvet - Fix me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Jeg stemmer Chicane jeg og.. En annen variant er Chicane ft. Bryan Adams - Don't give it up! Meget bra til intro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Ole Ivars - Det går i 100 i svinga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Jeg nekter å se den hvis det kommer Ole Ivars på den! fy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Det er bra. Noe Ole Ivars blir det nok ikke. Som ønsket av Hagenisse så blir det da kun motorlyd og vind på selve kjøringa, men kan bruke litt musikk på bildene og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Øystein Sunde - Forbikjøringen. Og om du skal dra den enda lenger: Frode Sæverud - BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hehe, tar jo av med forslag her nå. Om de er så bra vites da ikke. Men det kan jo hende de passer inn i filmen, for om den blir bra er uvisst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Ikke norsk musikk, vær så snill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Ikke norsk musikk, vær så snill. Som skrevet over her så blir det ikke noe musikk, kun motorlyd som ønsket av Hagenisse... Men det blir litt musikk på bildene og litt utenom kjøring.. Da ikke noe norsk nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 nå hvordan går det med redigeringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Hey! Vindsus er konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Det går sakte fremover med redigeringa, da jeg er med å hjelper søskenbarnet med klargjøring av Rallycross-bilen og bussen til helga. Og i helga blir jeg da borte fra i morra fredag, til søndagskvelden. 3.nm runde i supernasjonal rallycross på/i Melhus.. Men skal sette meg ned å gjøre litt nå hadde jeg tenkt. Har fått laget 7min bare.. +7min med inboard fra R Andersen da.. Men det går da sakte med sikkert fremover. Bare ikke forvent all verden. Og 2mMy, det er litt feil format på det jeg fikk av deg, så det blir ikke så "super" kvalitet på det. Hagenisse: Nja, skeptisk.... Funnet deg noe ny bil eller? Og du skal fortsatt ha BMW eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 Spør meg igjen om en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 7 min med inboard er da mer enn nok, spør du meg...Kjedelig i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Men så spør jeg jo heller ikke deg Dr_S.. 7min blir det. Så lenge filmen blir på over 1time, så er det bare å spole over det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå