mAZE Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Spør meg igjen om en uke. Will do.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 7 min er ok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2007 Hehe, ja var det jeg visst Dr_S.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Kan vi ta en liten prat om hva vi gjør med filmen når du er ferdig en dag, mAZE? Tenker i forhold til evt. publisering på nett eller media. Jeg er borte mandag til fredag, men du er kanskje ikke ferdig så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 Det kan vi gjøre Gunnar.. Om jeg kjører på litt, så blir jeg nok ferdig denne uka som kommer. Men, som sagt før, om den blir så bra er uvisst. Men det blir ihvertfall mange mange minutter med BMW der. Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Joa, såklart.. Det kjipeste av det kjipeste(ihvertfall nesten) måtte jo skje. Harddisken hvor alt jeg har laget fra Rudskogen kræsja i dag(eller i natt). Så da må jeg anskaffe meg en ny hd og begynne på nytt. Jeg hadde jo lagt ned forholdsvis veldig mange timer der nå, så må dessverre meddele at "versjon 2" ikke kommer til å bli så bra. Gidder ikke sitte så lenge til med å gjøre akkurat det samme. Får håpe den holder mål allikevel. Jeg skal ha den klar til neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Spør meg igjen om en uke. Will do.... Ja, da har det gått en uke.. Og jeg spør igjen.. BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ta en titt i show-off delen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Gunnar: Syns du kunne fått til noe slags utgivelse av denne filmen på DVD! Så hadde du og mAZE kanskje tjent litt penger også. Men da skulle vel kanskje alle som har filmet hatt sin del også.. Men prøv og få den ut på DVD, hadde vært morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jeg beklager veldig at dette har tatt alt, alt, alt for lang tid.. Men jeg har hatt først en enorm harddisk-kræsj hvor alt jeg hadde av materiale gikk til dundas. Og nå sliter jeg jaggu med en forbanna maskin som ikke funker som den skal, så jeg bruker for tiden den bærbare.. jeg har laget 40minutter av filmen, og jeg har lagt med mange bildesekvenser(for mange sikkert). Men hadde jo så sykt mye bilder å velge mellom, så måtte jo bruke opp noe av det.. Jeg vet ikke hvor mye til jeg kommer til å lage på denne, da maskina er klikk og alt tar veldig lang tid. Så den ble overhode ikke som forventet, men men.. Noe salg er jeg egentlig ikke interessert i, fordi denne er overhode ikke verdt det. Synes jeg da.. Men jeg skal få lagt den på DVD, og de som vil ha den kan bare betale meg for DVD og porto. Jeg har fri om dagen, så prøver å finne ut hva som feiler maskina. Har ikke lykkes enda. (Til tider stopper den ved hva slags cpu jeg har og går ikke videre. Andre ganger går den til rett etter "Windows starte bildet" når bildet blir sort og "welcome" egentlig skal komme.. Da må jeg kanskje vente en time før den går videre.. Kan fort gå 1,5time før windows'n er lastet inn.. Noe er feil...) Men skal prøve å få til endel igjen i morra.. Igjen beklager dette for de som venter.... Neste film skal komme mye før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 ram kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ja jeg vet ikke.. Det er ny ram i maskina. Men kan jo alltids være noe galt med den for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 om du har den gamle ramen enda ville jeg prøvet de. Virker som det er noen døde punkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Både ny og gammel sitter i.. 1gb brikke og 2stk 512mb brikker.. God gammel DDR.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå