Lien Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Her kommer et knipe av bildene jeg tok i dag. Har ikke gjort så mye ut av det, så de kommer rett fra kameraet. Må bare takke for treffet, og ikke minst takke Gunnar og de andre som har vært med på å gjøre grovjobben. Syntes det var et meget bra treff! Skal nevnes at den turen jeg fikk med en E46 M3 ikke la noen demper på det Etter over ti runder på rudskogen og med full satsing i storsvingen så fikk venstre framhjulet mitt smake det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 fine bilder.. Bra treff eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Men Lien da! Du har tatt bilde av bilen min fra den sida jeg ikke har sidelist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Til alle dere som ikke hadde mulighet til å stille opp! Dette var bare ett utrolig flott treff, og bra tiltak . Touringen står nå tygt i garasjen og prøver å få igjen pusten etter 11mil på Rudskogen . Masse flotte bilder Lien, og fikk jo ett action bilde av meg også gitt . Er vel greit at jeg lagrer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Flotte bilder God steming på mange av de bildene der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Masse flotte bilder Lien, og fikk jo ett action bilde av meg også gitt . Er vel greit at jeg lagrer det? Selvfølgelig kan du lagre det Jeg tar ikke copyright Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Meget bra treff! Var moro å få piska touringen litt på bane, hehe. Hilsen han som lå breit hele dagen ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 bra kant på den felgen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hilsen han som lå breit hele dagen ca... Ja, jeg la merke til det. Lå bak deg i en E36 328i cab på slutten av dagen. Skal sies at jeg kjørte fra deg. ehm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hilsen han som lå breit hele dagen ca... Ihvertfall i første rundkjøringa etter avkjøring på E6 i Moss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hallo folkens,det var ikke lov å ligge bredt! Får faktisk svartflagg for sånt(ehm),men jaggu fikk jeg ikke til det med 316`n til madammen. Fikk cred for satsingen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hey, fikk ikke kommet meg ned jeg, måtte jobbe:( kjørte HV noe med bmw'n sin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Mer bilder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Her kommer mine bilder fra idag! litt varierende fotografering fra min side men de siste bilene kom til nsk kjøringa! eller vil jeg takke alle som bidro til denna flotte dagen! Og alle som stemte på meg i people's choice, slik at jeg havnet på en 2ndre plass! =) jeg hadde helt glemt bort det peoples choice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hey, fikk ikke kommet meg ned jeg, måtte jobbe:( kjørte HV noe med bmw'n sin da? ja, han kjørte noe! kom bl.a bak meg gjennom breisladden og lagde et par lisser bortover stripa i det han passerte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå