Gå til innhold

Bilder fra Bimmers treffet på Rudskogen 18. mai 2007

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stod utenfor, bak den, så blir jo litt lyd da ja. Vi hadde egentlig dratt, jeg "måtte" bare ut og ta noe film siden det var så bra plass å stå. Madammen var rimelig klar for å komme seg avgårde. ;)

Hører da uansett lyden fra Helge sin bil. Hadde ikke tenkt å legge det ut noe sted, men siden Tore spurte her så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge Vik har rett å slett for mye power i denne E30'n. Bare han er borti gassen, så spinner det løst :roll: .

Av det jeg har sett av f.eks VS. Så virker det som han får mye mer av kreftene ned i asfalten, noe som er vesentlig i asfalt racing :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge Vik har rett å slett for mye power i denne E30'n. Bare han er borti gassen, så spinner det løst :roll: .

Av det jeg har sett av f.eks VS. Så virker det som han får mye mer av kreftene ned i asfalten, noe som er vesentlig i asfalt racing :P .

Syntes ikke Helge Vik sin spant mye på fredag, med feite R-dekk. Men HV har nok mye stivere fjæring enn VS, for VS sin setter seg skikkelig nedpå når han gir på. Myk fjæring bak er en fordel for å få kreftene i bakken. Tipper allikevel VS sin har lite å stille mot Helge sin når det kommer til rundetider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...