Lien Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Kan noen fortelle meg hvordan jeg lagrer EXIF-data til et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Diesel motoren i bakgrunn ødelegger jo hele klippet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Diesel motoren i bakgrunn ødelegger jo hele klippet Hehe, filma sikkert fra Freelander'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Stod utenfor, bak den, så blir jo litt lyd da ja. Vi hadde egentlig dratt, jeg "måtte" bare ut og ta noe film siden det var så bra plass å stå. Madammen var rimelig klar for å komme seg avgårde. Hører da uansett lyden fra Helge sin bil. Hadde ikke tenkt å legge det ut noe sted, men siden Tore spurte her så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så Helge er med i NSK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 kuuuult!.. jeg ville også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 kuuuult!.. jeg ville også! Du må henge deg på neste gang..Vi var faktisk 4biler (+1 på tralle) fra Haugalandet, men det blir nok enda flere neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Så Helge er med i NSK? Trenger ikke være medlem for å kjøre på treffene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Helge Vik har rett å slett for mye power i denne E30'n. Bare han er borti gassen, så spinner det løst . Av det jeg har sett av f.eks VS. Så virker det som han får mye mer av kreftene ned i asfalten, noe som er vesentlig i asfalt racing . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Ok. Trenger ikke ha sportsbil heller tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Ha ha doc, Touring går helt fint ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 blir det noen flere bimmers treff i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Helge Vik har rett å slett for mye power i denne E30'n. Bare han er borti gassen, så spinner det løst .Av det jeg har sett av f.eks VS. Så virker det som han får mye mer av kreftene ned i asfalten, noe som er vesentlig i asfalt racing . Syntes ikke Helge Vik sin spant mye på fredag, med feite R-dekk. Men HV har nok mye stivere fjæring enn VS, for VS sin setter seg skikkelig nedpå når han gir på. Myk fjæring bak er en fordel for å få kreftene i bakken. Tipper allikevel VS sin har lite å stille mot Helge sin når det kommer til rundetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 VS har vel en bil som er bygd opp litt mer for drag også. Dessuten er VS sin mer en race-bil enn hva helge sin er,siden helge sin er en faktisk gatebil med fullt interiør o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå