hagenisse Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Etter over tre år og 60.000km med denne bilen begynner jeg få lyst på noe nytt, så da er den til salgs. Info: - '95 E36 318is (M42). - 152.000 km. - Orginal M-tech utgave. - Elektriske speil, vinduer og soltak. - Alarm. - Aircondition, gass etterfyllt vår '07. - Sportseter i delskinn. - Fullt servicehefte + oljeskift ca hver 6000km. - Eu-godkjent uten mangler vår '07. - To sett MEGET gode dekk på 17": - Duemila 8x17" med 225/45/17 Kumho MX "Gateslicks" (nye vår 2007)- Vinter: Alessio F1 7,5x17" med 225/45/17 Michelin X-ice (nye vinter 2007) Bilen er tight og fin å kjøre. Understellsoppgraderingene gjør den stivere og mer sportslig og det krenger mye mindre enn orginalt. Den har blitt godt passet på og har fått en god del nye deler i den tida jeg har hatt den. Slitedeler er selvsagt byttet nå og da, og i tillegg endel andre ting, som dempere til bagasjerom... Ellers er følgende oppgraderinger gjort: - H&R 40/15 senkefjærer (godkjent i vognkort!). - Bilstein sprint dempere. - E46 M3 topplager bak. - H&R 28/21mm stab-stag, med innsveiset forsterkning til festet bak. - Eisenmann eksos. - Greenstuff bremseklosser foran og bak. - Powerflex bærearmsforinger. - Powerflex traversforinger. - Powerflex bærebroforinger. - Shortshift (z3 1,9 girspak med nye plastforinger, og forlenget clutchstopper). - Elektriske M3-speil. - M3-leppe under frontfanger. - MaxVelocity splittere under m3-leppe. - Sorte FK hovedlykter med angel-eyes - UUC 3-veis justerbar spoiler på bakluke - Rieger bakrute-spoiler - M-tech girkule med lys - Håndbrekk i skinn. - Innstegslister og sidelister med motorsport-logo - Alpine 9835 cd-spiller, DLS slimline frontsett, DLS CA40 forsterker, DLS 12" sub. Bilen står nå med de orginale oransje blinklysene, men et sett med orginale hvite rundt om følger også med. Pris: 89.000,- Bilder: Kontakt: Fortrinnsvis PM her, evnt 98295108. Annonseselgere og annet tullball er rimelig uønsket, telefonen min har ikke all verdens batteritid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 fin bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Litt OT, men hvorfor kjører du orange blinklys hvis du har hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Fordi det ser bedre ut vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hmmm... Oki, hvis du mener det så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvite blinklys (spesielt foran) ser ikke bra ut på sort bil imo, men i dette tilfellet er det jo uansett det samme. Begge deler følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvite blinklys (spesielt foran) ser ikke bra ut på sort bil imo, men i dette tilfellet er det jo uansett det samme. Begge deler følger med. Helt sant, Begge deler følger med, så her gjør det ingenting.... Kanskje hvite ikke passer til svart, men det passer bedre til svart enn orange gjør til svart synes jeg, men smaken er som baken Pen bil ellers forresten Ps... Var det du som hadde et klistermerke av et kors i bakruten på bimmers treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Nope. Min var den med oransje blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Nope. Min var den med oransje blinklys. Ja, det vet jeg, men husker ikke om det var din eller kanskje det var en coupe med noen sorte baklykter??? Jaja, sorry for off topic! Skal ikke ødelegge tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Sinnsykt pen bil! Helt enig med at de orange blinklysene er penest på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platti Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Støtter hagenisse her, oransje blinkers var bra forran! =) flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja, det vet jeg, men husker ikke om det var din eller kanskje det var en coupe med noen sorte baklykter??? Min stod mesteparten av tiden ved gjerdet mot påslippet. Jeg stod mesteparten av tiden med flagg i påslippet. Min er relativt klistremerkefri, i løpet av dagen var den jo ikke glutenfri engang. Men til poenget, vil noen kjøpe den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvor har du fått tak i flapsen på spoileren? Svar meg helst på PM Beklager OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Den er en del av spoileren. Du finner sikkert maken spoiler på ebay ved å søke på UUC og e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg