Morten1989 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Man kan da ta ut hattehyllen. Altså, stoffdelen! Skal teste ut det med skumgummi en dag. Lei av skrangling nå Hvordan tar man ut stoffdelen da? Må si ifra når du har testet med skumgummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Jaa, konge Si ifra.. Også, jeg har ikke noe anlegg baki, bare 2 6*9, men når jeg kjører i humpler i veien og sånn, det smeller så baki, tror det er hattehylla som "hopper" .. Noen andre forslag? Også ser jeg de trekka ved siden av vinduet bak, med lys i, de løsner hele tiden.. Tips for å få festet de, og få de til å henge? Har ikke mye med anlegg å gjøre, men skrev det her.. Sorry, om noen blir sure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Noe svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Skal prøve å få tak i slike gummiskiver Kan jo også kutte av noen cm av hageslangen å skruve gjennom.. Har gjort det på en E30, og ristinga fra skiltet kom bort, men det var en E30 så det skranglet på hundre andre plasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Jeg er medlem av skrangeklubben... Støtfangeren min bak skrangler, hva skal jeg gjøre? Innvendig er det ikke mye som skrangler heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå