Gå til innhold

Spille av MP3 cd i BMW 520i E60


Anbefalte innlegg

mp3 CD'er? Tenker du på brente CD'er eller få spilt av lydfilene du har på din mp3 spiller? Å spille av brente CD'er går helt fint. Hvis du skal spille av mp3 filer fra din mp3 spiller må du ha AUX inngang/grensesnittet for USB. Denne er i oppbevaringsrommet under armlenet foran og evt. under telefonen. Der har du muligheten for å koble inn USB penn eller eksterne lydkilder som f.eks mp3 spiller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det rareste.... etter å ha brent en standard disk med mp3`er i mapper med lange filnavn osv osv spiller denne cd`en av rett i dvd spilleren til navien. Låter kommer opp på skjermen og jeg velger med idriven. Eneste som er dumt er at dvd slotten til navi da blir opptatt så jeg forsker videre med cdveksleren.

Uansett det funker som en kule!!! :D

Kvasin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke får spilt av CD samtidig som du har på navigasjon trenger du ikke bekymre deg for. Siden navigasjonssystem business kun har en C4 inngang (se bort ifra at man ikke har CD veksler) må man sette inn navigasjonsCD'en for første gang og så lastes all informasjon inn på bilens hjerne (kan ta opp mot 5 min fra du har satt i CD'en til den reagerer, dette gjelder første gang). Når alt som skal inn i bilens hjerne er inne er det bare å ta ut CD'en og spille CD-plater til du blir grønn, samtidig som du har på navigasjonen. Siden det er 2 CD innganger i professional kan man altså laste inn og høre på CD samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...