hagenisse Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hm. Da var det svært så mange M3'er som dukket opp her nå. Men fin bil, gult er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratulerer med fin fin M bil Jon . Blir artig å se den til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Gratulerer med M3 i den fineste fargen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Tøff bil,men en "M" bil fortjener grommere felger. (eller orginale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 Takker for tilbakemeldenger. Liker gulfargen veldig godt nå. Syns det er kult at den skiller seg litt ut. Angående felger, så har jeg lyst på originale M3 felger, men har ikke dårlig tid. I første omgang skal jeg bare nyte bilen, og kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Pen bil.. Begynner å bli en del M3 her på forumet nå! Meeen vi må få litt info da KM stand, 3.0? 3,2? utstyr etc.. Men gratulerer med fin bil, GLEDER meg til den dagen jeg har en m3 i gården jeg også.. Det skal skje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Det er en 3.0. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Er litt info om bilen her: http://www.gatebil.no/index.php?id=307&pageid=116 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Men er bilen i linken din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Men er bilen i linken din? Husker den artikkelen der. Mins den er 4-5år gammel. Det er samme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Pen bil.. Begynner å bli en del M3 her på forumet nå! Meeen vi må få litt info da KM stand, 3.0? 3,2? utstyr etc.. Men gratulerer med fin bil, GLEDER meg til den dagen jeg har en m3 i gården jeg også.. Det skal skje!! I 93 fantes ikke 3.2 liter... Gratulerer Jon! Ditt svin, hehe.... Nå må du bare få bytta avatar osv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Fin bil, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Men er det bilen din? Den bilen jeg linket til, er bilen som jeg har. Nøyaktig samme bil. Takker ellers for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Ser bedre ut med hekkspoileren sånn som i linken syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 21, 2007 Share Skrevet Mai 21, 2007 Ser bedre ut med hekkspoileren sånn som i linken syns jeg . neida, tøffest høy! har vel GT leppe foran og! så full GT look, noe som jeg syns er aggressivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå